  • 1. Data: 2003-01-14 16:24:04
    Temat: Nowe prawo autorskie - nr dziennik ustaw?
    Od: "Joshua Robin" <k...@w...pl>

    Czy ktos zyczliwy moglby mi dokladnie podac?

    Dziekuje bardzo,
    Joshua Robin

  • 2. Data: 2003-01-14 16:51:11
    Temat: Re: Nowe prawo autorskie - nr dziennik ustaw?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Joshua Robin wrote:
    > Czy ktos zyczliwy moglby mi dokladnie podac?

    Tego Ci nie podam. Ale ustawę znajdziesz choćby tutaj:
    http://www.sti.org.pl/ustawa.htm

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-01-14 17:00:41
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Joshua Robin wrote:
    >Czy ktos zyczliwy moglby mi dokladnie podac?

    z 1994 r. nr 24, poz. 83 i nr 43, poz.170
    z 1997 r. nr 43, poz. 272 i nr 88, poz. 554
    z 2000 r. nr 53, poz. 637

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-01-14 18:02:05
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2003 17:24:04 +0100, "Joshua Robin"
    <k...@w...pl> napisał(a):

    >Czy ktos zyczliwy moglby mi dokladnie podac?

    chodzi ci zapewne o najnowsze zminy.
    Poszukaj na www.sejm.gov.pl
    Z tego co wiem nei ma niestety tekstu jednolitego.
    Ja mam jeszcze tekst projektu, tez musze scignac to juz jako ustawe :)
    Mysle,ze w jakims Lexie pojawi sie za chwile tekst jednolity.

    POzdrawiam

  • 5. Data: 2003-01-14 18:34:36
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Tego Ci nie podam. Ale ustawę znajdziesz choćby tutaj:
    > http://www.sti.org.pl/ustawa.htm

    Arnoldzie mam nadzieje, ze nie korzystasz w swoich wygranych sprawach z
    podanego wyzej nieaktualnego juz linku ustawy o prawie autorskim. moze nie
    do konca " nieaktualnego", ale przynajmniej troszke wybrakowanego.

    Joshua, aktualniejsza ustawe znajdziesz tu;

    http://www.rp.pl/prawo/doc/aut0319.html?k=on;t=19970
    10120030114

    pozdr
    ssj5

  • 6. Data: 2003-01-14 19:08:05
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Romek wrote:
> [...]
    >Ja mam jeszcze tekst projektu, tez musze scignac to juz jako ustawe :)
    >Mysle,ze w jakims Lexie pojawi sie za chwile tekst jednolity.

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/aut0319.html

    Zmiany z z 2001 r. (Dz.U. Nr 128, poz. 1402 i Nr 126, poz. 1068)
    obowiązujące od 10.11.2002 oznaczone są tłustą czcionką.

  • 7. Data: 2003-01-15 02:54:39
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Romek wrote:
    [..]
    > Z tego co wiem nei ma niestety tekstu jednolitego.
    [..]

    Ależ jest tam tekst jednolity. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 8. Data: 2003-01-15 07:23:21
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ależ jest tam tekst jednolity. :)
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Arnoldzie, to ze Ty uzywasz swojego tekstu ustawy nie musi oznaczac, ze ten
    tekst jest aktualny. jednolity to moze on ci jest:-))), ale nie uwzglednia
    innych /czy innej ustawy/ ustaw. tak wiec nie wprowadzaj innych w
    blad.chyba, ze chcesz reklamowac swoja stronke - ale wowczas to troche
    pachnie spamem.

    ssj5

  • 9. Data: 2003-01-15 16:58:28
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2003 20:08:05 +0100, "kachna.pl"
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    >http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/aut0319.html

    Czesc
    To sa zminy wprowadzone ustaw o ochronei baz danych.
    Natomaist sa juz koljne...:)
    A przy okazji, jezeli to kogos interesuje dzis ogladalem w Instytucie
    Wynalazczosci pierwszy egzemplarz komentarza prof. Barty i Markiewicza
    do ustawu o bazach danych. Nareszcie sie ukazal. Jutro ide go czytac )
    Super :)
    Pozdrawiam
    Romek