  • 1. Data: 2003-01-14 16:27:22
    Temat: HELP!!!!
    Od: marcinp <m...@a...pl>

    Po raz kolejny przedstawie swoja sprawe

    Mam nadzieje, ze ktos poddpowie mi jak mam rozwiazac swoj problem!

    Wyglada to tak:

    1) Wynajmuje mieszkanie. W przypadku dgy zmienia sie strona umowy, a
    dokladnie najemca to czy nie powinienem byc o tym poinformowany
    wczesniej a ni dopiero po fakcie
    2) czy jestem zobowiazany do dotrzymania okresu wypowiedzenia (tj. 3 mc)

    jezeli nie mam podpisanej zadnej umowy z nowym najemca.
    3) jezeli nowy najemca zgodzil sie uprzednio na okres wypowiedzenia do
    konca stycznia, a teraz podpiera sie umowa i twierdzi ze ma to byc 3 mc.

    4) ostatnie czy jezeli mam podpisana umowe z panem X, a nowym
    wlascicielem mieszkania od 17.12.2002 jest pani Y to czy jestem w jaki
    kolwiek sposob zwiazany z nia poprzednia umowa, czy moge sie poprostu
    wyprowadzic

    Moze ktos wie na co moge sie powolac aby wyprowadzic sie do konca
    stycznia

    Z gory dziekuje:
    Marcin