  • 1. Data: 2007-06-19 14:04:45
    Temat: Nowe dowody osobiste od przyszłego roku ?
    Od: "Kontakt kupujemy.pl" <i...@k...pl>

    Czy to prawda żę od przyszłego roku bo mają znowu się zmienić wzory wniosków
    oraz sam dowód osobisty ?
    Może ktoś zorientowany potwierdzić bądź zaprzeczyć ?
    Z góry dziękuje.

    Stare dowody osobiste (książeczka) tracą ważność w przyszłym roku.
    Mam taki jeszcze i nosiłem się z zamiarem wyrobienia nowego, ale znajomy
    stwierdził że lepiej poczekać i złożyć wniosek w przyszłym roku (ryzykująć
    zycie bez dowodu osobistego).

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 2. Data: 2007-06-19 14:07:46
    Temat: Re: Nowe dowody osobiste od przyszłego roku ?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 16:04:45 +0200, Kontakt kupujemy.pl napisał(a):

> [...]
    > stwierdził że lepiej poczekać i złożyć wniosek w przyszłym roku
    > (ryzykująć zycie bez dowodu osobistego).

    Nic o tym nie słyszałem. A nawet gdyby - wydany dowód i tak będzie ważny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/06/19/ciemno/

  • 3. Data: 2007-06-19 14:17:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kontakt kupujemy.pl napisał(a) :
    > Czy to prawda żę od przyszłego roku bo mają znowu się zmienić wzory wniosków
    > oraz sam dowód osobisty ?
    > Może ktoś zorientowany potwierdzić bądź zaprzeczyć ?

    Potwierdzam.
    Będą to dowody z chipem z odciskami papilarnymi.
    Obecnie wydawane dowody mają być ważne 10 lat. Co nie znaczy, że
    za 2 lata nie wprowadzi się kolejnej przymusowej wymiany na te
    chipowe.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 4. Data: 2007-06-19 14:22:42
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Kontakt kupujemy.pl pisze:
> [...]
    > stwierdził że lepiej poczekać i złożyć wniosek w przyszłym roku (ryzykująć

    Dowody osobiste książeczkowe tracą ważność 31.12.07 r
    więc jeśli go nie wymienisz, a w styczniu będziesz miał potrzebę
    załatwić sprawę wymagającą dowodu osobistego, to możesz się pożegnać z
    pozytywnym rozpatrzeniem sprawy.

  • 5. Data: 2007-06-19 14:43:50
    Od: "Kontakt kupujemy.pl" <i...@k...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Potwierdzam.
    > Będą to dowody z chipem z odciskami papilarnymi.
    > Obecnie wydawane dowody mają być ważne 10 lat. (...)

    Czyli jednak :)
    A jak będą zbierać owe odciski ?
    A jakie są szanse na praktycznie działanie owego systumi i że faktycznie
    skłądając nowy wniosek w przyszłym roku dostanie się nowy DO ? Działa to
    już gdzieś pilotażowo ?
    Jaki ma być koszt wydania takiego DO ?

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam !

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 6. Data: 2007-06-19 16:00:53
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zbynek Ltd. w <news:f58oh5$ubi$1@opal.futuro.pl>:

    > Potwierdzam.
    > Będą to dowody z chipem z odciskami papilarnymi.

    Jakiś czas temu wpadł mi w ręce Fakt -- opisywali nowy, lepszy DO... Na
    zdjęciu/wzorze tego /cuda/ trzy błędy ortograficzne były (w tym jeden
    powielony z pierwszej edycji obecnych plastików "parent's")

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-06-19 18:05:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kontakt kupujemy.pl" <i...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A jak będą zbierać owe odciski ?

    Zapewne skanerem.

    > A jakie są szanse na praktycznie działanie owego systumi i że faktycznie
    > składając nowy wniosek w przyszłym roku dostanie się nowy DO ?

    Jak będą skanery, to reszta jest gotowa. Chyba kwestia kasy.

    > Jaki ma być koszt wydania takiego DO ?

    Pewnie nie potanieją.

  • 8. Data: 2007-06-19 19:11:58
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > sprawę wymagającą dowodu osobistego, to możesz się pożegnać z pozytywnym

    Niektórzy mają jeszcze coś takiego jak paszport, który jak najbardziej
    jest dokumentem stwierdzającym tożsamość.

  • 9. Data: 2007-06-19 19:54:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]

    > sprawę wymagającą dowodu osobistego, to możesz się pożegnać z pozytywnym

    Nawet jezeli bedzie mial odmowna odpowiedz z opieki spolecznej na wniosek o
    sfinansowanie wymiany DO?

    Mnie to w sumie wali (zwlaszcza, ze sie wlasnie przemeldowalem), ale znam
    ludzi, dla ktorych wydatek 30 PLN + fotograf stanowi istotna kwote w domowym
    budzecie.

    Ale jezeli tak - to zaczynam to dziwne panstwo rznac gdzie i kiedy sie da.

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 10. Data: 2007-06-19 22:40:53
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjęciu/wzorze tego /cuda/ trzy błędy ortograficzne były (w tym jeden
    > powielony z pierwszej edycji obecnych plastików "parent's")

    a co "Samoobrona" obsadziła MSW ,a miłao ich tam nie być

    akohoro