eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ › Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Trio" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Date: Mon, 3 Sep 2007 01:26:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <fbfgsa$4ko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebz168.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1188775626 4760 83.22.215.168 (2 Sep 2007 23:27:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Sep 2007 23:27:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:484237
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej

    Mam takie pytanko do grupowiczów.

    Jak rozumieć stwierdzenie, że sprzewdawca musi "ustosunkować się" do
    reklamacji w terminie 14 dni.

    Ja rozumiem to tak, że musi określić, czy uznaje reklamację, czy ją odrzuca.
    Jeżeli się nie zmieści w terminie, to roszczenia uznał za uzasadnione.

    Mam problem ze sprzedającym, bo twierdzi, że ustosunkował się pismem mniej
    więcej o takiej treśc:
    "Sprzęt został wysłany do producenta celem naprawy lub jeżeli nie będzie to
    możliwe wymiany".

    Teraz twierdzi, że nie uznaje reklamacji i "ustosunkował się" do niej.

    Czy mam rację, że to nie jest ustosunkowanie się??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1