    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic
    Date: Tue, 07 Aug 2007 15:58:48 +0200

    Witam
    Misiac temu znanbylam buciki, szpilki wykonane głównie z lancuszka,
    niestety posluzyly na jeden wieczor.
    Podczas tancow ;) lancuszek naderwal sie, od tego momentu rani stope i
    praktycznie uzywanie obuwia jest niemozliwe, glownie poprzez kaleczenie,
    jesli chodzi o wyglad jeszcze jakos to wyglada, ale uwazam ze jeszcze
    jedno uzycie i buty beda na smietnik, dodatkowo łancuszek byl ozdobiony
    dżetami, których tez sporo podczas pierwszego uzycia wypadlo, material
    byl zlocony i praktycznie cala farba majaca kontakt ze stopa zeszla.
    Buty moim skromnym zdaniem nie nadaja sie do uzycia po jednorazowym
    użyciu :(.
    Niestety zlozona reklamacja (żądanie wymiany lub naprawy) zostala
    odrzucona, rzecznik sklepu opowiedział się, że buty można używać, tyle
    przekazala mi ekspedientka, jeszcze nie odebrałam orzeczenia ani butów.

    Czy mam jakas szanse na wymiane wadliwego towaru, odwolac sie do opini
    rzeczoznawcy, czy od razu skierowac sie do rzecznika praw konsumentow.
    Wiem, że to pierdoła i może niska wartosć (130 zl), ale w koncu jak sie
    kupuje buty to nie po to zeby je jeden raz zalozyc.

    Pozdrawiam
    Ania