  • 1. Data: 2009-10-23 10:57:08
    Temat: Nieuczciwy dostawca oprogramowania
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Krótki opis sytuacji :
    DG, firma jednoosobowa - sklep internetowy, raczej drobnica. Z braku
    funduszy na własne oprogramowanie, używam oprogramowania jednej z
    'specjalistycznych' firm, nazwijmy ją 'Sklepiki'. Żadnej umowy z nią nie mam
    spisanej, ponoszę miesięczną opłatę za używanie oprogramowania i serwera
    /tak to rozumię/ i prowizję od sprzedaży.
    O stałych kłopotach i błędach wynajmowanego oprogamowania można by powieść
    napisać. Mam osobne archiwum korespondencji mailowej i gg.
    Aktualna sytuacja dorosła do absurdu.
    Błędy sposobu liczenia wielokrotności wartości towaru od cen netto,
    niezgodności między stanem magazynowym a jego wartością, znikanie towaru w
    magazynie na stronach sklepu, sprzedaż towaru poniżej stanu magazynu... to
    te najbardziej widoczne. W tym dowcip, że takie błędne wydruki z mojego
    sklepu dostaje też klient /poczta automatyczna z serwera/ , a mnożyć przez 2
    lub 4 to chyba każdy potrafi.
    Dzwonię, piszę do dostawcy.. Nic, żadnej reakcji, tylko żądania płatności w
    'terminie' bo zawieszą sklep.
    Do tego w okresie 08-10 2009 dokonałam dwóch wpłat a`konto sklepu. Do dziś
    nie mam za to faktur. Mam też niejasne uczucie 'jakiegoś ograniczania'
    dostępu do mojego sklepu. Tego nie udowodnię, ale statystyki google nie
    kłamią.

    Poradźcie coś konstruktywnego, nie tylko 'zmień dostawcę'.
    Jeśli ich system jest wadliwy, to jak mają nie ponosić tego konsekwencji?
    Jakie by tu były procedury - to jest sprzedaż wadliwego produktu?
    Bo chyba powiadomić o braku faktur U.Skarbowy, a reszta?

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 2. Data: 2009-10-23 11:10:41
    Temat: Re: Nieuczciwy dostawca oprogramowania
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    to ja ci dam rade - nie pieprz sie z tymi partaczami bo szkoda twojego czasu

    za to powinnas imo zazadac zwrou kasy za ten czas dzialania sklepu kiedy
    wystepowaly wady

    a jak nie beda chcieli to pozew o ta kwote + odszkodowanie

  • 3. Data: 2009-10-23 11:14:50
    Temat: ps
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    do skarbowki to swoja droga - dowody przelewow, kopia jednej z poprzednich
    fv zeby byl dowod ze taka umowa istnieje i donos ze nie dostalas fv mimo
    wezwania:)

  • 4. Data: 2009-10-23 11:24:27
    Temat: Re: ps
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Michał Gut wrote:
    > do skarbowki to swoja droga - dowody przelewow, kopia jednej z
    > poprzednich fv zeby byl dowod ze taka umowa istnieje i donos ze nie
    > dostalas fv mimo wezwania:)

    mnie uczono ze fakture wystawiam, a nikt mi nie kaze wysylac jej np na Hawaje.
    Zle uczono? To ze nie dostala nie znaczy ze taka FV nie lezy sobie u nich w
    szufladzie...

  • 5. Data: 2009-10-23 11:25:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-10-2009 o 12:57:08 Krystyna <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Porad 1/4 cie co? konstruktywnego, nie tylko 'zmien dostawce'.

    To jest pierwsza rzcz chyba do zrobienia - lepiej zaryzykować
    przestój teraz a potem działać normalnie, niż powoli wypaść z rynku

    > Je?li ich system jest wadliwy, to jak maj? nie ponosiae tego
    > konsekwencji?
    > Jakie by tu by?y procedury - to jest sprzeda? wadliwego produktu?
    > Bo chyba powiadomiae o braku faktur U.Skarbowy, a reszta?

    A to swoją drogą, błędy występują w każdym oprogramowaniu,
    ale taką amatorszczyznę trzeba tępić.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2009-10-23 12:00:30
    Temat: inny soft
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    sprobuj oprogramowania shoper.pl
    placisz raz i temat z banki
    kupilem i jest ok
    serwer wykup w nazwa.pl czy u innego duzego (nazwe uzywam ja i nie
    narzekam).

    ci z shopera zainstaluja ci to na serwerze za free
    tylko klepiesz i wstawiasz produkty

    i masz SPOKOJ

  • 7. Data: 2009-10-23 12:48:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Oct 2009, Michał Gut wrote:

> [...]
    > wystepowaly wady
    >
    > a jak nie beda chcieli to pozew o ta kwote + odszkodowanie

    Zacznij od pierwotnego postu:
    "Żadnej umowy z nią nie mam spisanej".

    Wniosek taki, że należą się "usługi o przeciętnej jakości", co
    może prowadzić do długich przepychanek czy za kwotę (której
    nie znamy) "przeciętna jakość" przypadkiem nie obejmuje
    działania przez 50% czasu.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-10-24 07:39:53
    Temat: Re: inny soft
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hbs5i7$dia$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > sprobuj oprogramowania shoper.pl
    > placisz raz i temat z banki
    > kupilem i jest ok
    > serwer wykup w nazwa.pl czy u innego duzego (nazwe uzywam ja i nie
    > narzekam).

    buahahaha, tylko frajer moze kupic serwer w nazwa pod sklep - ja bylem takim
    frajerem-, umozliwiaja mx 2 polaczenia w jednej milisekunddzie
    reszta jest odrzucana, a CI co moga sie polaczyc mula jak jasna cholera. Ja
    polecam linuxpl.com, 3 razy taniej i 3 razy szybciej.

    > ci z shopera zainstaluja ci to na serwerze za free
    > tylko klepiesz i wstawiasz produkty
    >
    > i masz SPOKOJ

    to samo ma z oscommerce za darmo

  • 9. Data: 2009-10-24 08:43:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-10-2009 o 09:39:53 wspolna-flaszka.pl

> [...]
    > reszta jest odrzucana, a CI co moga sie polaczyc mula jak jasna cholera.
    > Ja polecam linuxpl.com, 3 razy taniej i 3 razy szybciej.

    ;)

    > to samo ma z oscommerce za darmo

    Ale pytająca zapewne prowadzi (lub chce prowadzić) biznes, a nie tzw.
    "polysz byznes"

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-10-26 09:20:26
    Od: " Tapatik" <t...@g...pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > reszta jest odrzucana, a CI co moga sie polaczyc mula jak jasna cholera. Ja
    > polecam linuxpl.com, 3 razy taniej i 3 razy szybciej.

    Nie mogę znaleźć pełnych danych firmy takich jak NIP albo numer wpisu do
    ewidencji.
    Nie mogę wyklikać cen za domeny. Owszem, gdy wpisałem jakąś przykładową
    domenę, to mi powiedział, że za pierwszy rok kosztuje pewną kwotę, ale za
    groma nie mogę dojść ile kosztuje później, a to też jest istotne.