eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy dostawca oprogramowania › Nieuczciwy dostawca oprogramowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuczciwy dostawca oprogramowania
    Date: Fri, 23 Oct 2009 12:57:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hbs267$f55$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.223.200.241
    X-Trace: news.onet.pl 1256295431 15525 77.223.200.241 (23 Oct 2009 10:57:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2009 10:57:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:612454
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Krótki opis sytuacji :
    DG, firma jednoosobowa - sklep internetowy, raczej drobnica. Z braku
    funduszy na własne oprogramowanie, używam oprogramowania jednej z
    'specjalistycznych' firm, nazwijmy ją 'Sklepiki'. Żadnej umowy z nią nie mam
    spisanej, ponoszę miesięczną opłatę za używanie oprogramowania i serwera
    /tak to rozumię/ i prowizję od sprzedaży.
    O stałych kłopotach i błędach wynajmowanego oprogamowania można by powieść
    napisać. Mam osobne archiwum korespondencji mailowej i gg.
    Aktualna sytuacja dorosła do absurdu.
    Błędy sposobu liczenia wielokrotności wartości towaru od cen netto,
    niezgodności między stanem magazynowym a jego wartością, znikanie towaru w
    magazynie na stronach sklepu, sprzedaż towaru poniżej stanu magazynu... to
    te najbardziej widoczne. W tym dowcip, że takie błędne wydruki z mojego
    sklepu dostaje też klient /poczta automatyczna z serwera/ , a mnożyć przez 2
    lub 4 to chyba każdy potrafi.
    Dzwonię, piszę do dostawcy.. Nic, żadnej reakcji, tylko żądania płatności w
    'terminie' bo zawieszą sklep.
    Do tego w okresie 08-10 2009 dokonałam dwóch wpłat a`konto sklepu. Do dziś
    nie mam za to faktur. Mam też niejasne uczucie 'jakiegoś ograniczania'
    dostępu do mojego sklepu. Tego nie udowodnię, ale statystyki google nie
    kłamią.

    Poradźcie coś konstruktywnego, nie tylko 'zmień dostawcę'.
    Jeśli ich system jest wadliwy, to jak mają nie ponosić tego konsekwencji?
    Jakie by tu były procedury - to jest sprzedaż wadliwego produktu?
    Bo chyba powiadomić o braku faktur U.Skarbowy, a reszta?

    Pozdrawiam
    Krystyna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1