  • 1. Data: 2009-10-23 17:56:51
    Temat: Status prawny oprogramowania komputerowego?
    Od: hyd3 <h...@g...com>

    Czy może mi ktoś życzliwy odpowiedzieć o co może chodzić w pytaniu
    "Status prawny oprogramowania komputerowego"?

  • 2. Data: 2009-10-23 19:32:07
    Temat: Re: Status prawny oprogramowania komputerowego?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Czy może mi ktoś życzliwy odpowiedzieć o co może chodzić w pytaniu
    > "Status prawny oprogramowania komputerowego"?

    A gdzie tu jest pytanie? To jest stwierdzenie.

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-10-24 05:16:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > A gdzie tu jest pytanie? To jest stwierdzenie.

    Nie, to nie jest stwierdzenie. Pytanie zresztą też nie.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2009-10-24 08:40:11
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Brawo Sherlocku, poprawiam się "jaki jest status prawny programów
    > komputerowych?"

    Dziękuję mistrzu.
    Teraz będzie pytanie pomocnicze.
    W jakim zakresie i jakiego prawa: autorskiego, podatkowego (jakiego:
    środki trwałe, dochodowy, VAT itp.), innych praw (jakich)?

    Nie licz, że każdy ma znajomość wszystkich praw w jednym paluszku i
    odpowie na tak ogólne pytanie jakie zadałeś(aś). Pomijając konieczną
    obszerność odpowiedzi.

    I proszę odpowiadaj na liście a nie prywatnie.

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-10-24 09:14:36
    Od: hyd3 <h...@g...com>

> [...]
    > obszerność odpowiedzi.
    >
    > I proszę odpowiadaj na liście a nie prywatnie.

    Nie jestem autorem tego pytania, należy go chyba potraktować
    najbardziej ogólnie jak się tylko da. Wg mnie zadane jest w kontekście
    prawa autorskiego i praw pokrewnych.

    PS
    Przepraszam za priv, źle kliknąłem

    hyde

  • 6. Data: 2009-10-24 10:05:36
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Nie jestem autorem tego pytania, należy go chyba potraktować
    > najbardziej ogólnie jak się tylko da. Wg mnie zadane jest w kontekście
    > prawa autorskiego i praw pokrewnych.

    Ogólne pytanie - niestety ogólna odpowiedź:
    http://www.google.com/search?q=program+komputerowy+p
    rawo+autorskie

    --
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-10-24 18:56:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Krzysztof Jodłowski pisze:
    > I proszę odpowiadaj na liście a nie prywatnie.

    To po co wymuszasz odpowiadanie na emila?

    Masz ustawione:

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2009-10-25 08:48:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    A kto i w jakich okolicznościaj je zadaje?
    To tak jakbyś ktoś zapytał o status prawny Twojej osoby czy samochodu?

    Jeśli w kontekście praw autorskim może chodzić o dwie kwestie:
    -kto ma prawo majątkowego do tego programu (dystybutor, Ty, kto?)
    -czy udzielono licencji lub w jakis sposób można jej udzielić albo prościej:
    komu i na jakich zasadach wolno z niego korzystać

  • 9. Data: 2009-10-25 08:51:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Albo jeszcze inaczej: może chodzi o wskazanie czegoś z typów powszechnie
    znannych i dorozumianych "shareware", "freeware", "GPL" itd. Nie da się
    odpowiedzieć nie znając konteksu.

  • 10. Data: 2009-10-26 02:13:18
    Od: Gen 101 <g...@g...com>

    On 23 Paź, 18:56, hyd3 <h...@g...com> wrote:
    > Czy może mi ktoś życzliwy odpowiedzieć o co może chodzić w pytaniu
    > "Status prawny oprogramowania komputerowego"?

    to chyba doktorat :)