  • 1. Data: 2003-08-14 12:19:58
    Temat: Nieuczciwe praktyki monopolistyczne
    Od: "delta" <d...@W...lodz.pl>

    Witam!
    Jestem tutaj pierwszy raz ale pewnie zagoszczę dłuzej :-)
    Mam na imie Darek i mieszkam w Łodzi.
    Oczywiście pojawiam sie z problemem bo jakby mogło być inaczej :-)
    przedstawię problem tak :
    Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego(WORD) przeprowadzający egzaminy na prawo
    jazdy po raz trzeci w ciągu 5 lat zmienia markę samochodów przeznaczonych do
    egzaminowania kierowców. jako kartę przetargową dla firm motoryzacyjnych
    stosuje argument " jak dacie nam dobrą cenę na zakup 5 samochodów, zapewnicie
    ich bezpłatną wymiane na nowe po 7 miesiącach , zapłacicie do nich pełne
    ubezpieczenie itp to my je kupimy do WORDu a wy sprzedacie 100 samochodów w
    normalnej cenie do auto-szkół które żeby sie utrzymać na rynku bedą zmuszone je
    wymienić na waszą markę " Oczywiście przemilczę tu sprawę dodatkowych bonusów
    pojawiających sie przy okazji takich transakcji :-) bo to trudno udowodnić :-)

    Interes jest prosty i wszyscy na to idą ale płacą za to szkoły.

    Czy jest na to jakiś paragraf lub sposób aby taką nieuczciwość ukrócić. Jak sie
    do tego zabrać.

    Jeżeli ktoś byłby mi w stanie pomóc i doradzić zapraszam również na priva

    Darek
    d...@d...lodz.pl