  • 1. Data: 2003-08-14 12:19:14
    Temat: wypowiedzenie a niewykorzystany urlop
    Od: "zegarek" <z...@2...pl>

    czy po wypowiedzeniu umowy o prace na czas nieokreślony mozna przymusowo
    "udzielić pracownikowi max. urlopu jaki mu pozostał" a w pozostałym okresie
    zwolnić go od wykonywania obowiązków służbowych? Czy potrzebna jest do tego
    zgoda pracownika czy wystarczy jednostronne oświadczenie woli pracodawcy? Co
    robić w sytuacji kiedy pracownik nie godzi się na ten urlop a ma zakaz
    wstępu do biura i wykonywania czynności?
    pozdrawiam
    zegarekk

  • 2. Data: 2003-08-15 11:25:42
    Temat: Re: wypowiedzenie a niewykorzystany urlop
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z urlopem nie wiem. Z zakazem pracy można. Albo w ramach wypowiedzenia
    ewentualnie skoro go rozpiera chęć do pracy, to niech zamiata przed
    budynkiem. Pracę dostanie, a w papierach nie namiesza. Ale na poważnie
    wypłacenie mu wynagrodzenia z zakazem wykonywania pracy wydaje mi się jak
    najbardziej właściwym rozwiązaniem.

    Spotkałem się również z takim rozwiązaniem, że gość dostawał wypowiedzenie
    od jutra i w ramach odszkodowania wypłacone z góry wynagrodzenie za kolejne
    trzy miesiące. Nie wiem jak w tym wypadku rozwiązać sprawę urlopu.