  • 1. Data: 2005-05-24 14:40:50
    Temat: Nieuczciwa konkurencja cd...
    Od: "Marek" <a...@p...fm>

    Witam

    Konkurencja firmy w której pracuję wykupiła sobie domene z naszą nazwą firmy
    tylko z innym rozszerzeniem. Po wpisaniu tego adresu pojawia się ich strona
    ale w nazwie jest nazwa mojej firmy.

    Przeczytałem już temat z zeszłego tygodnia że jest to niezbyt legalne
    ponieważ firma zajmuje sie tym samym

    Więc mam pytanie gdzie mam się z tym zgłosić jaki organ za to odpowiada?
    Jakie materiały mam zebrac??

    Dzięki za podpowiedzi

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-24 15:17:19
    Temat: Re: Nieuczciwa konkurencja cd...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek wrote:
> [...]
    > tylko z innym rozszerzeniem. Po wpisaniu tego adresu pojawia się ich strona

    A jak konkretnie brzmi ta nazwa? Bo to różnie bywa - jeśli masz np.
    firmę o nazwie "Naprawa Samochodów" a konkurencja ma inną nazwę, ale też
    się naprawą samochodów zajmuje, to domeny naprawasamochodów im nie
    odbierzesz.

  • 3. Data: 2005-05-24 16:59:32
    Od: "Marek" <a...@p...fm>

> [...]
    > o nazwie "Naprawa Samochodów" a konkurencja ma inną nazwę, ale też się
    > naprawą samochodów zajmuje, to domeny naprawasamochodów im nie odbierzesz.

    Dokładnie chodzi o tą sytuacje

    www.rynekpodrozy.com.pl

    konkurencja rynekturystyczny

    www.rynekpodrozy.pl

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-24 20:17:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek wrote:
    > Dokładnie chodzi o tą sytuacje
    >
    > www.rynekpodrozy.com.pl
    >
    > konkurencja rynekturystyczny
    >
    > www.rynekpodrozy.pl

    IMHO szanse są mizerne albo nawet żadne - rynek podróży to nie jest
    jakaś nazwa własna, a firma faktycznie działa na rynku związanym z
    podróżami, czyż nie?

    Jedyne, co możesz prosto i łatwo zrobić, to wykupić domenę
    www.rynekturystyczny.com.pl - będzie symetria ;->

    W razie czego będziecie potem mogli się wymienić nadmiarowymi domenami...

  • 5. Data: 2005-05-24 20:20:54
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    na moj gust sprawa jest przegrana, bo nie mozna zabronic nikomu rejestracji
    domeny pod jakakolwiek nazwa, nawet jesli nie ma ona zwiazku z prowadzona
    dzialalnoscia, a w tym przypadku to tamta firma zajmuje sie tematem rynkow
    podruzy, trzeba bylo rejestrowac sobie pl i com.pl jednoczesnie ;)

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 6. Data: 2005-05-24 20:54:26
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

    > Jedyne, co możesz prosto i łatwo zrobić, to wykupić domenę
    > www.rynekturystyczny.com.pl - będzie symetria ;->

    A jak tamten odpowie domenami w .eu, .biz, czy .info?
    Normalnie zimna wojna nastanie. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Mlodziez w stanie nietrzezwym moze spowodowac potomstwo.

  • 7. Data: 2005-05-24 21:48:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich wrote:

    > A jak tamten odpowie domenami w .eu, .biz, czy .info?
    > Normalnie zimna wojna nastanie. :)

    C'est la vie :)