    From: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietrzezwy pasazer i przepisy ruchu drogowego
    Date: Sat, 17 Apr 2004 09:26:35 +0200

    Uzytkownik "Radek"> napisal
    > Mozesz wozic samochodem osobowym kolege ktory ma nawet 7 promili!

    A czy przypadkiem zalany w trupa pasazer przedniego fotela nie moglby
    (pomimo pasow) obsunac sie w strone kierowcy i doprowadzic do utraty
    panowania nad pojazdem????
    Wydaje mi sie jednak, ze pijanych (znaczy "pod wplywem") nie wolno wozic
    z przodu. Kiedys mi sie policja czepila kolegi "po piwku" ktory siedzial
    z przodu, obok mnie...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jezeli problem ma rozwiazanie, to nie ma co sie martwic.
    Jezeli jednak nie ma, to martwienie sie niczego nie zmieni."