  • 131. Data: 2010-02-09 00:59:49
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
    news:hkq4tq$6no$1@news.onet.pl...

    > Mysle, ze to nadinterpretacja, a Vena210 chciala troche ubarwic. Mieszkam
    > w Irlandii, a to podobne systemy, i jesli bylo potrzebne potwierdzenie
    > jakiegos dokumentu to bylo to ksero paszportu czy innego dokumentu. Tutaj
    > nie ma czegos takiego jak meldunek, tylko adres zamieszkania, ktory jest
    > calkowice niezwiazany z naszym meldunkiem.
    >
    > Mnie, jako obserwatorowi sprawy sugeruje to, ze niekoniecznie tylko z
    > meldunkiem Vena210 moze ubarwiac.

    Sluchaj co do meldunku napisalem ci, ze faktycznie w UK tego nie ma. Jednak
    by istniec, dla uzedu, szkoly, slyzby zdrowia, banku - musisz pokazac jakis
    adres, w wiekszosci kaza by ten adres potwierdzic wykorzystujac firmy,
    organizacje trzecie.
    Zamiast to tlumaczyc ona poszla na skroty i napisala o meldunku w sensie,
    "tu mieszkam, tu mam konto, tu mam prace/firme moze nawet dom" byc moze
    nadinterpretuje ale ja to tak odebralem.

  • 132. Data: 2010-02-09 18:53:18
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    pmlb pisze:

> [...]
    > sensie, "tu mieszkam, tu mam konto, tu mam prace/firme moze nawet dom"
    > byc moze nadinterpretuje ale ja to tak odebralem.

    A ja Ci napisalem, ze znam ten system doskonale, bo w nim mieszkam, wiec
    nie musisz mi wyjasniac - to wciaz dla mnie nie podchodzi pod meldunek.

    Ze sie powtorze:
    i trzymam kciuki za kolege.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 133. Data: 2010-02-10 19:12:17
    Od: Vena210 <b...@g...com>

    O, chyba w takim razie właśnie się dowiedziałam, że skoro miejscem
    mojego zamieszkania jest UK, tzn. że jestem bezdomna? Ciekawe,
    ciekawe.
    Jak jesteś migrantem, wynajmjesz pokój/dom - masz rację, nie jesteś
    zameldowany ale jest to Twój prawomocny adres, jak zakupiłeś dom i
    jesteś jego właścicielem i są dowody, że w nim mieszkasz w postaci np.
    rachunków na Twoje nazwisko - to jest właśnie angielski meldunek.

    Jestem pracownikiem sklepu BizITshop, dzierżę połowę polskich udziałów
    firmy, ale tylko polskich. Niestety zakup odbył się ze strony sklepu
    angielskiego i figuruje w księgowości angielskiego oddziału, do sklepu
    polskiego służy osobne konto na Allegro oraz sklep stacjonarny. A to
    że wpłata na konto polskie - bo tak wygodniej, jako pełnomocnik, konto
    założone jest na moje nazwisko, jednakże pod nim jest również jedna
    linijka, nazywa się "BizITshop", jest to konto firmowe, wpływy
    księgowane są w UK. Nie mam czego ubarwiać. Sprawa zgłoszona została
    również do przedstawiciela prawnego sklepu jako próba wyłudzenia.
    Oczekujemy na odzew "poszkodowanego".

    Jak nie macie innych zajęć, piszcie nadal na forum, ja oprócz
    internetu wolę zająć się np. moją rodziną. Szkoda życia na zajmowanie
    się cudzymi sprawami, zajmijcie się swoimi, a tę zostawcie mnie i
    "poszkodowanemu".

  • 134. Data: 2010-02-10 23:41:17
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

[...]

    ---------

    No co ty - to polska grupa:))) Nie widzisz?

  • 135. Data: 2010-02-13 12:12:19
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Vena210 pisze:
    > O, chyba w takim razie właśnie się dowiedziałam, że skoro miejscem
    > mojego zamieszkania jest UK, tzn. że jestem bezdomna? Ciekawe,
    > ciekawe.

    To jest wlasnie to przeinaczanie faktow, ktore mi sie w Twojej
    korespondencji nie podoba.

> [...]
    > jesteś jego właścicielem i są dowody, że w nim mieszkasz w postaci np.
    > rachunków na Twoje nazwisko - to jest właśnie angielski meldunek.

    Adres zamieszkania a meldunek - to nie to samo.
    Tak, wynajmuje dom, mam status rezydenta, ale wciaz nie mam meldunku, bo
    ... nie ma czegos takiego.

> [...]
    > internetu wolę zająć się np. moją rodziną. Szkoda życia na zajmowanie
    > się cudzymi sprawami, zajmijcie się swoimi, a tę zostawcie mnie i

    To jeszcze na jakims forum sie toczy dyskusja? Myslalem, ze tylko tutaj
    na newsach...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk