  • 1. Data: 2010-02-02 21:38:37
    Temat: jednomiesieczny zbiórprotokołów z zebrania wspólników
    Od: z...@o...pl

    wspólnicy spółki osobowej są odpowiednikiem
    zarządu spółki kapitałowej, ważne decyzje podejmują
    w formie pisemnych uchwał, które są protokołowane.

    każdy taki protokół jest drukowany oraz odręcznie
    podpisywany przez wspólników i wpinany do skoroszytu

    uleciało mi z głowy właściwe słowo: jak nazwać ten
    skoroszyt, a ściślej jego "comiesięczny numer"?

    zestawienie protokołów? wykaz protokołów?

  • 2. Data: 2010-02-02 22:55:26
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 02-02-2010 22:38, z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > uleciało mi z głowy właściwe słowo: jak nazwać ten
    > skoroszyt, a ściślej jego "comiesięczny numer"?
    >
    > zestawienie protokołów? wykaz protokołów?

    Może księga protokołów.

    --
    .B:artek.