  • 1. Data: 2006-06-23 07:28:52
    Temat: [Bank] Termin realizacji reklamacji
    Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl>

    Witajcie,
    ile dni ustawowo ma bank na podjecie decyzji (zwrot niesłusznie
    pobranych pieniędzy z mojego konta) od momentu zgłoszenia reklamacji?
    A było tak:
    29 maja wypłacałem pieniądze w bankomacie BGŻ. Podczas łączenia się z
    moim bankiem (KB) system zgłosił błąd transmisji. Wszedłem do oddziału
    poinformowałem o problemie, za 5 min. bankomat już wypłacił mi to, co
    chciałem. 2 dni później moje konto zostało obciążone podwójnie. prawę
    zgłosiłem w KB 1 czerwca. Wczoraj dostałem pismo, że powinni się
    określić z decyzją (moje własne, ciężko zarobione pieniądze, a jeszcze
    może ich nie wypłacą???!) do 02 sierpnia! Czy to aby nie za długo?
    Wcześniej mówiono mi, że reklamacja powinna być załatwiona do 14 dni.
    Możecie coś podpowiedzieć? Czekać? Czy walczyć?

    Pozdrawiam,

    --
    Zbyszek
    GG#24397

  • 2. Data: 2006-06-25 22:20:24
    Temat: Re: [Bank] Termin realizacji reklamacji
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ZbyszekW napisał:
    > ile dni ustawowo ma bank na podjecie decyzji (zwrot niesłusznie
    > pobranych pieniędzy z mojego konta) od momentu zgłoszenia reklamacji?

    A co mówi na ten temat umowa konta?

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-06-26 07:57:12
    Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > A co mówi na ten temat umowa konta?

    &25 regulaminu kart płatniczych
    3. W ciągu 10 dni roboczych od przyjęcia reklamacji Bank przesyła na
    adres posiadacza karty informację zawierającą:
    1. powiadomienie o rozpoczęciu postępowania
    2. przewidywany czas zakończenia postępowania

    Pozdrawiam,

    --
    Zbyszek
    GG#24397