  • 11. Data: 2009-10-01 20:15:26
    Temat: Re: Nienależna podwyżka
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:
    > Pytanie kiedy zotali uprzedzeni o tym, że coś zostało źle naliczone.
    > Płace nalicza się z wyprzedzeniem, bo sam "proces technologiczny" też trwa.
    > Mogło być dostatecznie dużo czasu aby ich uprzedzić, że to co dostaną
    > nie jest tym co powinni dostać.

    To by nie było problemu, bo by nie dostali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2009-10-01 20:21:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"...

    A co tak teraz oficjalnie, kolego Tristanie? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-10-01 20:23:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To by nie było problemu, bo by nie dostali.

    No to spróbuj cofnąć naliczane wypłaty na dwa dni przed wypłatą.
    Szczególnie jeśli robi się to centralnie dla wszystkich szkół w regionie.

  • 14. Data: 2009-10-01 20:39:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > Płace nalicza się z wyprzedzeniem, bo sam "proces technologiczny" też trwa.
    > Mogło być dostatecznie dużo czasu aby ich uprzedzić, że to co dostaną

    A to prawda. Ale jezeli w momencie wplaty na konto mieli prawo
    przypuszczac, ze podwyzka jest wyliczona poprawnie (a mysle, ze w tym
    wypadku tak bylo) i zdazyli pieniadze podjac i przepic, _zanim_ sie
    dowiedzieli, ze wyplacono im za duzo, to imho przepis stosuje sie
    doskonale.

    Oczywiscie nadal moga oddac z dobrego serca i wrodzonej uczciwosci.

    MJ

  • 15. Data: 2009-10-01 20:52:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:
    > No to spróbuj cofnąć naliczane wypłaty na dwa dni przed wypłatą.
    > Szczególnie jeśli robi się to centralnie dla wszystkich szkół w regionie.

    No centralnie to nie wiem, u nas zdecentralizowana obsługa jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2009-10-01 21:07:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No centralnie to nie wiem, u nas zdecentralizowana obsługa jest.

    Wiec zajmuje to mniej czasu.
    Ale jak juz zlecenie pojdzie do banku, to ciągle jeszcze masz około 24
    godzin, zeby poinformowac ludzi ze to co dostana nie jest od swietego
    mikołaja.

  • 17. Data: 2009-10-01 23:14:14
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > doskonale.
    >
    > Oczywiscie nadal moga oddac z dobrego serca i wrodzonej uczciwosci.

    Ale mimo najlepszych chęci nie mogą, skoro już nie mają <bezradny>

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 18. Data: 2009-10-02 06:20:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Zwlaszcza polecam art. 409 - jesli ktos te pieniadze podjal z konta i
    > przepil, to nic oddawac nie musi 8-).

    Ale tylko wtedy - jak wydał na jedzenie to zwraca.

    --
    spp