  • 1. Data: 2009-10-01 17:01:13
    Temat: produkt na zamowienie i jego zwrot
    Od: "tburza" <t...@w...pl>

    Witam,
    czy to prawda ,iz towar wystawiony na portalu aukcyjnym na zamowienie (do
    wyboru kolorystyka itp.) nie podlega gwarancji zwrotu 10dni bez podania
    przyczyny ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-01 17:02:22
    Temat: Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tburza pisze:
    > Witam,
    > czy to prawda ,iz towar wystawiony na portalu aukcyjnym na zamowienie (do
    > wyboru kolorystyka itp.) nie podlega gwarancji zwrotu 10dni bez podania
    > przyczyny ?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-01 17:56:45
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-01 19:02, Liwiusz pisze:
    > Tak.

    Mam nadzieję, że nikt nie naciągnie tego w sposób "proszę wybrać kolor z
    3 dostępnych" a potem "nie ma zwrotu"

  • 4. Data: 2009-10-01 18:10:06
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "tburza" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy to prawda ,iz towar wystawiony na portalu aukcyjnym na zamowienie (do
    > wyboru kolorystyka itp.) nie podlega gwarancji zwrotu 10dni bez podania
    > przyczyny ?
    jak jest licytacja to też nie ma zwrotu

  • 5. Data: 2009-10-01 18:50:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > Mam nadzieję, że nikt nie naciągnie tego w sposób "proszę wybrać kolor z
    > 3 dostępnych" a potem "nie ma zwrotu"

    Jeśli trzy kolory będą ogólnie dostępne w sprzedaży, to nie. Ale
    jeśli: skoro pan chce, to sprowadzimy specjalnie dla pana ten fioletowy
    kolor, to tutaj mamy już zastosowanie:

    "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,"

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-10-01 19:21:19
    Od: "tburza" <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    > niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,"

    dziekuje za odpowiedzi.
    aukcja wyglada nastepujaco:
    zdjecie przykladowe produktu + 30 miniaitur tkanin dostepnych na zamowienie
    + 10 kolorow drewna rowniez na zamowienie.
    Ktos kupuje produkt ,wybiera tkanine 23 i 4 drewno.
    Po otrzymaniu produktu twierdzi,ze to nie tak ma wygladac wiec chce odeslac.
    Czy nalezy sie zwrot 10 dni ?
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-10-01 19:23:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tburza pisze:

> [...]
    > Ktos kupuje produkt ,wybiera tkanine 23 i 4 drewno.
    > Po otrzymaniu produktu twierdzi,ze to nie tak ma wygladac wiec chce odeslac.

    Zapodaj link do aukcji :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-10-01 19:34:31
    Od: "tburza" <t...@w...pl>

    > Zapodaj link do aukcji :)

    wyslalem na priva

  • 9. Data: 2009-10-01 19:48:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tburza pisze:

    > wyslalem na priva

    Po pierwsze, to nie widzę tam informacji, aby sprzedawca nie
    przyjmował zwrotów.

    Ale załóżmy że tak jest. Wszystko rozbija się zatem o to, czy on te
    krzesła ma już zrobione i sprzedaje, czy też wykonuje je po złożeniu
    zamówienia.

    Z racji tego, że na wysyłkę czeka się "od 4 do 7 dni" oraz że na tej
    jednej aukcji klient ma do wyboru 1173 rodzaje unikalnych krzeseł (3
    rodzaje krzesła, 17 rodzajów drewna, 23 rodzaje obić), a dodatkowe wzory
    są w próbniku, wnioskuję, że chodzi o drugą sytuację.

    Ergo: brak zwrotu nie jest nieuzasadniony. To jak garnitur szyty na
    miarę - niby można sprzedać komuś innemu, ale czy taką drugą osobę się
    znajdzie?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-10-01 19:53:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Z racji tego, że na wysyłkę czeka się "od 4 do 7 dni" oraz że na tej
    > jednej aukcji klient ma do wyboru 1173 rodzaje unikalnych krzeseł (3
    > rodzaje krzesła, 17 rodzajów drewna, 23 rodzaje obić), a dodatkowe wzory

    Och, teraz dojrzałem, że jest tego o wiele więcej.

    A krzesełka całkiem ładne :)
    Kupiłeś i nie jesteś zadowolony, czy pytasz teoretycznie?

    --
    Liwiusz