  • 11. Data: 2006-04-23 15:26:17
    Temat: Re: Nielegalna sieć internetowa, a prawo
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On Sun, 23 Apr 2006 16:14:55 +0200, "Tiger" <c...@c...pl> wrote:

    > TPSA pozwala na ciagniecie swoimi studzienkami kabli, ale zada horrendalnych
    > oplat (np 10000).

    nieprawda. 10 tys za jaki odcinek i za jaki okres ?

    --

    HeSk

  • 12. Data: 2006-04-23 15:35:37
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > nieprawda. 10 tys za jaki odcinek i za jaki okres ?

    Nie mam pojecia na ile, bo nie zajmowalem sie platnosciami, tylko pomagalem
    wtedy polozyc dalsze okablowanie w budynku.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2006-04-23 17:52:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):

    > A radiowo to nie trzeba mieć przypadkiem przydzielonej częstotliwości?

    Nie, nie trzeba, pod warunkiem wykorzystywania odpowiednich pasm

    > Plus uprawnienia krótkofalarskie?

    Myślisz, że np. taki Crowley Data Poland ma uprawnienia krótkofalarskie? ;-)

    M.

  • 14. Data: 2006-04-23 17:58:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Tiger" <c...@c...pl> writes:

    > TPSA pozwala na ciagniecie swoimi studzienkami kabli, ale zada
    > horrendalnych oplat (np 10000).

    No tak, ale TP nie jest jedynym dostawcą usług telekomunikacyjnych.
    Można chyba wydzierżawić od telewizji osiedlowej albo od innego
    usługodawcy. A sprawa konsekwencji powstawania monopoli i monopoli
    de facto to już temat na inny wątek.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 15. Data: 2006-04-23 17:59:40
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

  • 16. Data: 2006-04-23 21:58:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > A radiowo to nie trzeba mieć przypadkiem przydzielonej częstotliwości?
    > Plus uprawnienia krótkofalarskie?

    MegaROTFL

    Masz jakiś stacjonarny telefon "bezkablowy"? To proszę okazać przydział
    częstotliwości i uprawnienia krótkofalarskie.

    I jeszcze zrób nalot u wszystkich, którzy mają WLAN w domach ;->

    PS: leci na prhn :)

  • 17. Data: 2006-04-24 09:09:09
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 kwi o godzinie 14:22, na pl.soc.prawo, tarcamion napisał(a):

    > Przed moim domem, jak i namojej wiosce jest sieć internetowa. Kable są
    > powieszone na słupach energetycznych, nieco poniżej przewodów elektrycznych.

    Właściciel "sieci" wystapił o prawo korzystania ze słupów do ich
    właściciela (w tym przypadku do zakładu energetycznego?)

    > 1.Czy to jest legalne?

    Bezumowne korzystanie z cudzej własności - właściciel może zażądać
    odszkodowania za czas nielegalnego korzystania z jego infrastruktury.

    > 2. Kable są bardzo nisko. Co jeśli zostaną serwana przez wjeźdżający na
    > plac wysoki samochód? Czy będę za to odpowiadał?

    Ty? :>
    Właściciel tej "sieci".
    Niezgodne z przepisami prawa budowlanego umieszczenie kabli (przewodów),
    brak zgody właściciela słupów ..... ;)

    --
    Herbi
    24-04-2006 11:09:07

  • 18. Data: 2006-04-24 09:11:31
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 kwi o godzinie 23:58, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > PS: leci na prhn :)

    Tyle że coś ci nie wyszło :/

    --
    Herbi
    24-04-2006 11:11:30

  • 19. Data: 2006-04-24 11:23:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

    > Tyle że coś ci nie wyszło :/

    Bo ona zdaje się jest moderowana i moderator czasem śpi...

  • 20. Data: 2006-04-24 12:09:55
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 24 Apr 2006 13:23:50 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Bo ona zdaje się jest moderowana i moderator czasem śpi...

    Moderatorki, żeby było konkretniej, chyba, że się coś zmieniło. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 14:09:32 user up 10956 days, 2:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    No wonder people are so horrible when they start life as children. -- K. Amis