  • 1. Data: 2006-04-23 12:22:00
    Temat: Nielegalna sieć internetowa, a prawo
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    Przed moim domem, jak i namojej wiosce jest sieć internetowa. Kable są
    powieszone na słupach energetycznych, nieco poniżej przewodów elektrycznych.
    1.Czy to jest legalne?
    2. Kable są bardzo nisko. Co jeśli zostaną serwana przez wjeźdżający na
    plac wysoki samochód? Czy będę za to odpowiadał?

  • 2. Data: 2006-04-23 12:38:04
    Temat: Re: Nielegalna sieć internetowa, a prawo
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that tarcamion wrote:
    > 1.Czy to jest legalne?

    AFAIK na położenie takich kabli (przynajmniej w mieście) trzeba mieć zezwolenie.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 3. Data: 2006-04-23 12:52:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > AFAIK na położenie takich kabli (przynajmniej w mieście) trzeba mieć
    > zezwolenie.

    I bywa ono udzielane za pewną oplatą.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-04-23 13:03:33
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej chyba wydzierżawić (wynająć?) powierzchnię w studzience
    > lokalnego dostawcy telekomunikacyjnego.

    Niewykonalne. Nie da się. Brak możliwości technicznych. Na pewno.

  • 5. Data: 2006-04-23 13:06:50
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

  • 6. Data: 2006-04-23 14:14:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Niewykonalne. Nie da się. Brak możliwości technicznych. Na pewno.

    TPSA pozwala na ciagniecie swoimi studzienkami kabli, ale zada horrendalnych
    oplat (np 10000).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-04-23 14:17:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > TPSA pozwala na ciagniecie swoimi studzienkami kabli, ale zada horrendalnych
    > oplat (np 10000).

    To jest odpowiedź dla tych, których na 10 kaflinie stać (lub taka suma
    czyni całą imprezę nieopłacalną).

    Natomiast jakby okazało się, że pytającemu taka inwestycja się opłaci,
    to zaraz okaże się, że nie ma warunków technicznych ;->

  • 8. Data: 2006-04-23 14:19:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    >
    > Natomiast jakby okazało się, że pytającemu taka inwestycja się opłaci, to
    > zaraz okaże się, że nie ma warunków technicznych ;->

    Kilka lat temu ciagnelismy ze znajomymi swiatlowody na ul. Piekna wlasnie
    przez studzienki tepsy... Nie wiem, czemu w przypadku, o ktorym Tobie
    wiadomo, TPSA odmowila ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-04-23 14:56:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tarcamion wrote:
    > Przed moim domem, jak i namojej wiosce jest sieć internetowa. Kable są
    > powieszone na słupach energetycznych, nieco poniżej przewodów
    > elektrycznych.

    Dziwne... W dzisiejszych czasach takie małe sieci - zwłaszcza przy
    zabudowie "wiejskiej" IMHO lepiej radiowo organizować, a nie pitolić się
    z kablami.

    > 1.Czy to jest legalne?

    Niezbyt.

    > 2. Kable są bardzo nisko. Co jeśli zostaną serwana przez wjeźdżający na
    > plac wysoki samochód? Czy będę za to odpowiadał?

    Jeśli to Twoje kable i ktoś sobie samochód uszkodzi... ;)

  • 10. Data: 2006-04-23 15:25:36
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On Sun, 23 Apr 2006 15:03:33 +0200, Jan Werbiński
    <j...@j...com> wrote:

    > Niewykonalne. Nie da się. Brak możliwości technicznych. Na pewno.

    wykonalne ;-).

    --

    HeSk