  • 1. Data: 2004-01-21 12:02:36
    Temat: Nieco dziwne pytanie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Czy w naszym kraju można pochować człowieka bez aktu zgonu???
    Jak to stanowią przepisy.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 2. Data: 2004-01-21 12:05:23
    Temat: Odp: Nieco dziwne pytanie
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bulpou$o3c$...@l...localdomain...
    > Czy w naszym kraju można pochować człowieka bez aktu zgonu???

    Oczywiście, że tak - czowieka się chowa na cmentarzu, a akt zgonu do
    szuflady np. Nigdy razem!

    MSPANC ;-)))))))

    Krzychu

  • 3. Data: 2004-01-21 12:14:44
    Temat: Re: Nieco dziwne pytanie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Było by śmieszne gdyby nie dotyczyło twojego przyjaciela.
    --
    Stan_Z

  • 4. Data: 2004-01-21 12:19:14
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bulqfo$odp$...@l...localdomain...

    > Było by śmieszne gdyby nie dotyczyło twojego przyjaciela.

    Przepraszam!
    Wydaje mi się, że w zakładzie pogrzebowym MUSI być akt zgonu - róznie dobrze
    można by np. kogoś zamordować i pochować i cześć.

    Krzychu

  • 5. Data: 2004-01-21 12:49:47
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Wydaje mi się, że w zakładzie pogrzebowym MUSI być akt zgonu - róznie > dobrze
    można by np. kogoś zamordować i pochować i cześć.

    No właśnie minęło 4 tygodnie od pogrzebu a firma pogrzebowa dzwoni do pracy,
    że nie ma aktu zgonu.

    > róznie dobrze można by np. kogoś zamordować i pochować i cześć.

    i właśnie cała sprawa wygląda. tak jak by ktoś pomógł przenieść się Jemu na
    tamten świat....

    --
    Stan_Z

  • 6. Data: 2004-01-21 12:53:08
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bulshg$ov9$...@l...localdomain...

> [...]
    pracy,
    > że nie ma aktu zgonu.

    > i właśnie cała sprawa wygląda. tak jak by ktoś pomógł przenieść się Jemu

    hmm
    to zostaje doniesienie do prokuratury o przestepstwie

    Krzychu

  • 7. Data: 2004-01-21 13:45:20
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > hmm
    > to zostaje doniesienie do prokuratury o przestepstwie
    >
    > Krzychu

    zrobione ale jak to w prokuraturze czas nie ma dla nich znaczenia, a dowody
    to najlepiej przynieś Pan sam.
    Czyli zrób ekshumacje, sekcje i wskaż winnego, a my się tym zajmiemy. tz
    postaramy się umożyć a jak się nie da to skierujemy sprawe do sądu

    .

  • 8. Data: 2004-01-21 13:57:37
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bulvqq$q44$...@l...localdomain...

> [...]
    > Czyli zrób ekshumacje, sekcje i wskaż winnego, a my się tym zajmiemy. tz
    > postaramy się umożyć a jak się nie da to skierujemy sprawe do sądu

    w końcu żyjemy w "państwie prawa" ;-(

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 9. Data: 2004-01-21 22:28:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy w naszym kraju można pochować człowieka bez aktu zgonu???
    > Jak to stanowią przepisy.

    Legalnie nie można. Wynika to z Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o
    cmentarzach i chowaniu zmarłych. naruszenie tego obowiązku stanowi
    wykroczenie opisane w tej ustawie.

  • 10. Data: 2004-01-21 22:30:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No właśnie minęło 4 tygodnie od pogrzebu a firma pogrzebowa dzwoni do
    pracy,
    > że nie ma aktu zgonu.

    Nie ma, bo nie miała, czy nie ma, bo zgubiła.

    > i właśnie cała sprawa wygląda. tak jak by ktoś pomógł przenieść się Jemu
    na
    > tamten świat....

    A co to wspólnego z istnieniem lub nie aktu zgonu?