  • 1. Data: 2003-03-01 16:06:39
    Temat: Niechciany list
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

    Otrzymałem list od firmy "KRUK" sp. z o.o. SYSTEMY INKASO, nie przypominam
    sobie abym coś w tej firmie kiedyś zamawiał.
    Sprawdziłem tą firme w internecie i okazało się że jest to firma ściagajaca
    długi dla innych firm.
    Dokładnie zapoznałem się z zawartością tej strony i odkryłem że świadczą oni
    usługi między innymi dla Canal Plus Polska.
    Dlatego mam pytanie czy musze otworzyć ten list i zapoznać się z trescią
    listu czy też nie. List nie był za potwierdzeniem odbioru.
    Jedynie na kopercie napisane jest "Przeczytaj Uważnie" i podany jest adres
    firmy.
    Podejrzewam że w środku jest jakieś wezwanie do zapłaty jednak ja firmie
    Canal Plus nic nie zalegam.
    Co mam zrobić

  • 2. Data: 2003-03-01 16:19:08
    Temat: Re: Niechciany list
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "roki" <t...@e...szczecin.pl> napisał w wiadomości

    > Co mam zrobić

    Otworzyc i przeczytac czego chcą. Jesli czepiaja sie nieslusznie to warto to
    im napisac. Jesli zas slusznie to lepiej splacic zanim zaczną byc bardziej
    męczący. Inna sprawa, ze skoro list nie byl za potwierdzeniem odbioru to
    równie dobrze mogles go nie dostac wiec otworzyc mozesz spokojnie:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-03-01 17:51:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Podejrzewam że w środku jest jakieś wezwanie do zapłaty jednak ja firmie
    > Canal Plus nic nie zalegam.
    > Co mam zrobić

    Otwórz,przeczytaj i napisz co napisali - może to życzenia urodzinowe :)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-03-01 17:53:56
    Od: "Secio" <_...@p...gazeta.pl>

    roki wrote:
> [...]
    > przypominam sobie abym coś w tej firmie kiedyś zamawiał.
    > Sprawdziłem tą firme w internecie i okazało się że jest to firma

    A może chcą Ci zaoferować swoje usługi ? ;-)

    Pzdr,
    Mariusz

  • 5. Data: 2003-03-01 20:01:02
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

    Otworzyłem list i w środku jest wezwanie do zapłaty za nie zwróconą
    karte(koszt karty 100zł). Za w/w karte zapłaciłem rok temu mam na to
    potwierdzenie przelewu. Ponadto znajduje się tam pozew do sądu i straszą
    mnie kosztami egzekucj w wysokosci 519,04 zł. Co mam robić?.

  • 6. Data: 2003-03-01 20:03:15
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

  • 7. Data: 2003-03-01 20:05:11
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > potwierdzenie przelewu. Ponadto znajduje się tam pozew do sądu i straszą
    > mnie kosztami egzekucj w wysokosci 519,04 zł. Co mam robić?.

    Napisac im dokladnie to co nam.
    Zalacz kopie potwierdzenia wplaty.
    Upewnij sie dziesiec razy czy przypadkiem nie
    wisisz im gdzies 5zl i spokojnie czekaj na pozew.

  • 8. Data: 2003-03-01 20:16:05
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

> [...]
    > potwierdzenie przelewu. Ponadto znajduje się tam pozew do sądu i straszą
    > mnie kosztami egzekucj w wysokosci 519,04 zł. Co mam robić?.

    A o jaką karte chodzi?

    Stan_Z

  • 9. Data: 2003-03-01 20:16:50
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

    Nie ma sprawy ale jakim prawem firma Canal plus przekazała innej firmie moje
    dane osobowe?
    Wedle umowy mogą je wykorzystywać tylko w celach marketingowych i wcelach
    wykonywania umowy.
    Skoro umowa wygasła to dlaczego przekazali, mają mój weksel podpisany in
    blanco?

  • 10. Data: 2003-03-01 20:17:43
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

    Karte do odbioró Canal Plus