  • 1. Data: 2003-03-01 14:30:47
    Temat: Czy Auto Casco ma obowiązek oddac za przegląd powypadkowy
    Od: <g...@w...pl>

    Jak juz kiedyś wspominałem:
    policja zabrała mi dowód rejestracyjny z uwagi na uszkodzenie reflektorów i
    przodu.

    Wczoraj upezpieczyciel powiedział mi ze nie odda 185 PLN za przegląd
    techniczny powypadkowy którey MUSIAŁEM zrobić żeby odzyskać dowód
    rejestracyjny.

    Czy mają prawo odmowy zapłaty za taki konieczny przegląd??

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 2. Data: 2003-03-01 15:13:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > rejestracyjny.
    >
    > Czy mają prawo odmowy zapłaty za taki konieczny przegląd??

    A czy _musiales_ jezdzic niesprawnym autem?
    Auto z uszkodzonymi reflektorami jest niesprawne -
    na lawete i do warsztatu.

  • 3. Data: 2003-03-01 15:44:04
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > A czy _musiales_ jezdzic niesprawnym autem?
    > Auto z uszkodzonymi reflektorami jest niesprawne -
    > na lawete i do warsztatu.

    Niekoniecznie musial.
    Wystarczylo ze uszkodzil je w wyniku stluczki.
    Wtedy policja zabiera dowod rej. i przeglad jest konieczny.

    Marek

  • 4. Data: 2003-03-01 15:45:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Niekoniecznie musial.
    > Wystarczylo ze uszkodzil je w wyniku stluczki.
    > Wtedy policja zabiera dowod rej. i przeglad jest konieczny.

    Fakt...

  • 5. Data: 2003-03-01 20:16:46
    Od: <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > A czy _musiales_ jezdzic niesprawnym autem?
    > Auto z uszkodzonymi reflektorami jest niesprawne -
    > na lawete i do warsztatu.

    No mialem stłuczke i policja zabrała mi dowód rejestracyjny bo pojazd był
    "niesprawny"
    z ich pkt-u widzenia z uwagi na uszkodzenia przodu w szczegolnosci
    reflektorów