  • 1. Data: 2003-03-01 12:35:27
    Temat: zakaz opuszczenia kraju :(
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Witam .

    Mam zakaz opuszczenia kraju z zatrzymaniem paszportu

    Pytanie :
    czy to jest na tej samej zasadzie jak list gończy i czy jak
    bede chciał przekroczyć granice i mnie zatrzymaja to bede aresztowany czy
    tylko zawrucą mnie z granicy .

    Pozdrawiam all .

  • 2. Data: 2003-03-01 20:38:27
    Temat: Re: zakaz opuszczenia kraju :(
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    eniac wrote:
    > czy to jest na tej samej zasadzie jak list gończy i czy jak
    > bede chciał przekroczyć granice i mnie zatrzymaja to bede
    > aresztowany czy tylko zawrucą mnie z granicy .

    No jak zatrzymaja ci paszport to jak bedziesz chcial przekroczyc
    granice?

  • 3. Data: 2003-03-02 12:57:36
    Od: "siwyy" <s...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b3r5li$541$1@news.onet.pl...

    > No jak zatrzymaja ci paszport to jak bedziesz chcial przekroczyc
    > granice?

    np strefa przygraniczna + dowod osobisty ? :)

    pozdrawiam siwyy

  • 4. Data: 2003-03-02 15:04:04
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    przy granicy trzeba mieć meldunek ?

  • 5. Data: 2003-03-05 11:42:13
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > No jak zatrzymaja ci paszport to jak bedziesz chcial przekroczyc
    > granice?

    Przez tzw. zieloną granicę?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10229 dzień życia, sprawność