  • 1. Data: 2004-11-09 18:22:17
    Temat: Utwór muzyczny, przekazanie praw autorskich
    Od: "Grzegorz Gawlik" <g...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie grupowiczów,

    mam pytanie odnośnie praw autorskich i umowy dotyczącej przekazania praw
    autorskich do użytkowania utworu muzycznego.

    Jakiś czas temu pewna firma zgłosiła się do mnie z prośbą o kompozycję
    utworu muzycznego. Zlecenie zostało wykonane, a firma chciała by mieć na
    piśmie uwarunkowane legalne użytkowanie skomponowanego utworu. Jak w takim
    przypadku powinien wykonać dokument dzięki któremu przekażę prawa autorskie
    na zleceniodawcę tak aby mógł on użytkować zakupiony utwór bez ograniczeń.
    Jak rozumiem będzie to umowa. Czy może ktoś posiada wzór takiego dokumentu,
    lub mógłby podpowiedzieć? Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Gawlik