  • 1. Data: 2006-04-22 10:42:00
    Temat: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Od kilku dni otrzymuje listy z pogrozkami. Nadawcy moge sie tylko domyslac.
    Zeby nie czul siue bezkarny publikuje te listy na forum psp.
    --------------------------------
    18.04.2006 tytul: Panie Tarnawski....

    Panie Tarnawski, mamy rzecz do obgadania, pan jest bardzo uparty, ale niech
    pan lepiej mnie poslucha bo to dla pana dobra. i dla nas wszytkich dobra.
    dam panu jeszcze jedna szanse, bo pan jest rozsadny. ale pan krzywdzi ludzi,
    a ja jestem nemezis. i zamierzam sie z panem spotkac. u pana w domu opieki.
    wkrotce. ale jeszcze poczekam, bo pan przeciez madry jest panie tarnawski,
    prawda?
    ---------------------------------
    19.04.2006 tytul: No to teraz tarnawski przegiales.

    Oj brzydki z ciebie starzec.
    Nemezis sie zbliza, nadciaga nieublaganie. Jej skrzydla juz prawie dotykaja
    twojego starego schizofrenicznego chorego mozgu. Damy ci ostatnia szanse -
    jesli przestaniesz oczerniac rodzine i pisac te chore brednie - damy ci
    spokoj. Jesli napiszesz chocby jeden post - spotka cie niespodzianka.
    Zadaj sobie pytanie DLACZEGO musisz odejsc. DLACZEGO to juz koniec.
    Poczujesz ulge. I my tez. Nemezis jest blisko, coraz blizej. Wybieraj
    tarnawski.
    ----------------------------------
    22.04.2006 tytul: moj drogi tarnawski

    kiedy? : przyszly tydzien
    gdzie?: w twojej nedznej norze
    co? a to bedzie niespodzianka, ale przygotuj sie na niezla zabawe stary
    chuju. ty paranoiku i schizofreniku.
    cel?: wyleczenie
    dlaczego? bo jestes wrzodem
    oj bedzie sie dzialo. wypatruj faceta z torba.
    -----------------------------------

    Komentarz i domysly pozostawiam czytelnikom. Ja wiem kto to pisze chociaz
    smarkacz nie ma odwagi sie nawet podpisac.
    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

  • 2. Data: 2006-04-22 11:45:51
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    eee... hmm pogrózki to nie wesola sprawa.... ale patrzac na to co
    piszesz na swoje stronie, nie dziwie sie ze masz wrogów...

    slowem kupa bzdur

  • 3. Data: 2006-04-22 12:53:31
    Od: "Slav" <s...@p...onet.pl>

    Jesteś poważnie chory panie Tarnawski.

    Sławek

  • 4. Data: 2006-04-22 12:57:44
    Od: "niezbecki" <s...@l...po>

    Slav<s...@p...onet.pl>

    > Jesteś poważnie chory panie Tarnawski.

    Jeśli już, to "Jest Pan..."

    Paweł

  • 5. Data: 2006-04-22 14:22:52
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

    > Jeśli już, to "Jest Pan..."

    Bardzo przyjemne rozwinięcie... chociaż w formie 'jesteś Pan poważnie
    chory, [panie] Tarnawski' częściej używane

    Pzdr
    Paweł

  • 6. Data: 2006-04-22 16:05:50
    Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Komentarz i domysly pozostawiam czytelnikom. Ja wiem kto to pisze chociaz
    > smarkacz nie ma odwagi sie nawet podpisac.

    Któryś z Twoich synów dorósł?

    Hipotetyzująca Margola

  • 7. Data: 2006-04-22 16:39:11
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
    napisał w wiadomości news:e2dk9f$jnk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Któryś z Twoich synów dorósł?
    >
    > Hipotetyzująca Margola

    Tu nie ma co hipotetyzowac - wystarczy przeczytac kilka moich artykulow a
    wszystkiego sie o mnie i mojej rodzinie dowiesz. O spotkaniu po latach z
    mlodszym Jankiem (23) pisalem kilka tygodni temu, i o sterowaniu nim przez
    matke. Tak jak Kaczynski Polska ona rzadzi z "tylnego siedzenia" nie
    ponoszac za swoje rzady zadnej odpowiedzialnosci. Ofiara jej manipulacji
    jest i bedzie Janek.

  • 8. Data: 2006-04-22 18:11:39
    Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>

> [...]
    > matke. Tak jak Kaczynski Polska ona rzadzi z "tylnego siedzenia" nie
    > ponoszac za swoje rzady zadnej odpowiedzialnosci. Ofiara jej manipulacji

    Rozumiem. Jednakowoż jest on ofiarą konfliktu między OBOJGIEM rodziców.

    Margola

  • 9. Data: 2006-04-22 18:48:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > matke. Tak jak Kaczynski Polska ona rzadzi z "tylnego siedzenia" nie
    > ponoszac za swoje rzady zadnej odpowiedzialnosci. Ofiara jej manipulacji

    Wydajesz sie byc czlowiekiem inteligentnym, wiec przemowie do Ciebie, jak do
    czlowieka inteligentnego.

    Nie probujac Ci niczego udowadniac - prosze, przejdz sie do jakiegos
    uznanego autorytetu w dziedzinie seksuologii i psychologii, po czym
    zweryfikuj z nim swoje poglady. Jezeli uzna, ze Twoje poglady sa
    zaburzeniami i potrzebne jest Ci leczenie - zdecyduj sie na nie. Jezeli
    nie - pisz dalej swoje artykuly. Ja w kazdym razie zamknalem po lekturze
    pierwszego z mysla "chetnie bym temu czlowiekowi zorganizowal terapie
    grupowa z ludzmi, ktorzy w dziecinstwie byli 'inicjowani' przez swoich
    rodzicow". Pomysl sobie, czym w 99% przypadkow jest ta 'inicjacja', jak sie
    to odbija na psychice dziecka i jakie sa tego skutki dla jego zycia
    doroslego. Przypadki te sa opisane w literaturze, nie tylko fachowej, jak
    rowniez znane z relacji, ktore srednio raz na tydzien pojawiaja sie w
    prasie. Jezeli czytasz, to zapewne wiesz, o czym mowie. Dla mnie Twoje
    "artykuly" - konstatujac zupelnie bez emocji - sa calkowitym zaprzeczeniem
    sumy wieloletnich doswiadczen i badan w dziedzinie psychologii i
    seksuologii. Byc moze nie dlatego, ze w oderwaniu od spolecznej
    rzeczywistosci nie masz racji - bo moze ja masz. Jednak w polaczeniu z
    rzeczywistoscia i takim a nie innym spolecznym systemem moralnym, jaki nas
    obowiazuje, Twoje tezy sa nawolywaniem do robienia krzywdy dzieciom.

    Do konca zycia zapamietam artykul, ktory przeczytalem kiedys w jakiejs
    gazecie, w ktorym opisywany byl ojciec 'inicjujacy' swoje dwie corki.
    Pierwsza zostala 'wprowadzona' w swiat seksu przez ojca w wieku lat
    kilkunastu. Starsza dziewczynka nie protestowala, zaciskala zeby i udawala
    ze jej sie to podoba, bo kochala swojego tate i 'nauka' trwala az do matury,
    kiedy to tatus zabral sie za mlodsza corke, majaca wowczas bodaj lat 9.
    Siostra z drugiego pokoju slyszala krzyk, placz i prosby siostry i wtedy
    postanowila mowic - zglosila sie na policje.

    Wysnuj wnioski. A jezeli nie ja, to moze ktos madrzejszy ode mnie przemowi
    Ci do rozsadku.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-04-22 19:43:19
    Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl>

    >Rozumiem. Jednakowoz jest on ofiara konfliktu miedzy OBOJGIEM rodziców.

    A kto jest mamusia? Lech?