  • 21. Data: 2005-04-18 06:25:25
    Temat: Re: Niebezpieczny produkt: pasty do zebow!
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    bibo wrote:

    > O przesluchaniu swiadkow strony przecinej slyszales w zyciu? Takich
    > powiedzmy z R & D na poczatek.

    > McDonald's sprobowal raz te droge. Ma teraz dyplom Ksiegi Rekordow
    > Guinessa za najdluzszy proces w historii Anglii. Za 10 milionow kosztow
    > sadowych. I nic nie wygrali.

    Tak, zawuważ tylko, że:

    1. MCDonald i 10mln$ to nie jest jakaś porażająca kombinacja. Jeden
    manager wyższego szczebla mniej ;-(
    2. Na polskim rynku te substancje nie są zabronione. Ja na miejscu firmy
    pomówionej wprost bym to podniósł, odwołał się do powagi sejmu, skoro
    nie zabronione, nie ma znaczących dowodów ;-) szkodliwości etc... i
    wykończyc chwasta. Niech idzie do Faktu się żalić. Nastepny bedzie miał
    materał do zastanawiania sie ;-)

  • 22. Data: 2005-04-18 10:49:05
    Od: histo <w...@w...pl>

    Marcin Żyła wrote:

    > Tak, zawuważ tylko, że:
    >
    > 1. MCDonald i 10mln$ to nie jest jakaś porażająca kombinacja. Jeden
    > manager wyższego szczebla mniej ;-(

    Nie zupelnie. Do tego dochodza koszta katastrofy propagandowej. Same
    agencje Public Relations koszowaly i kosztuja do dzisiaj kilkadziesiat
    milionow rocznie. A o ich wyskoku ucza na kazdej uczelni biznesowej.
    Warto bylo?

    > 2. Na polskim rynku te substancje nie są zabronione.

    Nie ma to zadnego znaczenia dla odpowiedzialnosci. Nie mowiac o
    lapowkach. Zakladasz ze ich urzednicy nie biora?

    > Ja na miejscu firmy
    > pomówionej

    Pomowienie to stwierdzenie falszywej wiadomosci. Stwierdzenie ze produkt
    jest rakotwrczy pomowieniem nie moze byc.

  • 23. Data: 2005-04-19 11:50:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli po raz kolejny wywalamy na smietnik konstytucje zeby przepchnac
    > jakis paragraf. Pomowienie wystepuje kiedy informacja jest falszywa i
    > mowiacy wie o tym z gory. Wyrazanie opinii nie jest pomowieniem z
    > definicji.

    to niech udowodni skoro wie.

    P.

  • 24. Data: 2005-04-19 11:53:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pomowienie to stwierdzenie falszywej wiadomosci. Stwierdzenie ze produkt
    > jest rakotwrczy pomowieniem nie moze byc.

    jezeli potrafisz wykazac ze jest rakotworczy.

    p.

  • 25. Data: 2005-04-19 11:54:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >

    > McDonald's sprobowal raz te droge. Ma teraz dyplom Ksiegi Rekordow
    > Guinessa za najdluzszy proces w historii Anglii. Za 10 milionow kosztow

    a to nie przypadkiem ty (pod innym nikiem) przyczepiales /as sie do dlugosci
    frytek w MC,
    coca coli, soku pomaranczowego, goracej kawy?
    Jezeli tak to proponuje wizyte u lekarza.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 26. Data: 2005-04-20 02:40:46
    Od: nyt <n...@h...com>

    Przemek R... wrote:

    > jezeli potrafisz wykazac ze jest rakotworczy.
    >
    > p.

    Zwiazek chemiczny ktory powstaje jest znany jako rakotworczy od lat. Czy
    chcesz udowadniania kto jest wlascicielem Kolumny Zygmunta?

  • 27. Data: 2005-04-20 02:41:35
    Od: nyt <n...@h...com>

    Przemek R... wrote:

    > to niech udowodni skoro wie.
    >
    > P.

    Kto i co ma udowadniac? Opinie nie udowadnia sie na ogol?

  • 28. Data: 2005-04-20 08:02:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    nyt <n...@h...com> popełnił 20 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Czy chcesz udowadniania kto jest wlascicielem Kolumny Zygmunta?
    A kto jest? SP czy DC?

    --
    pozdro
    poreba