  • 31. Data: 2003-09-07 16:37:12
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > A teraz ten rak degrengolady przeżarł już się prawie do cna - policjanci,
    > sędziowie, prokuratorzy, adowokaci. Wszystko tam jest w patologicznej
    wersji. :(

    TYLKO JEST JEDNO BOSTWO BEZ PATOLOGII!!! : ELITA czytaj ARNOLD jakis tam

    nie karmic trola!

  • 32. Data: 2003-09-07 16:57:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotr 'Gerard' Machej rzecze:
    > Dramatyzujesz. Faktem jest, że korupcja szerzy się we wszystkich
    > kręgach (nie tylko w Policji), ale niemniej ci ludzie nadal wykonują

    Nie mówię akurat o korupcji.
    Mówię o totalnym lekceważeniu prawa i jego łamaniu na całej linii.

    > Czyli? Jak policjant będzie Cię chciał zatrzymać za jakieś wykroczenie,
    [..]
    > powiadomić media? Przecież od dawna wiadomo, że "telewizja kłamie".

    A kłamie, kłamie, czasem mówi i prawdę, ale istotne jest to, że jej się
    JESZCZE boją. Gdyby z komendy poszło przez radio "Co Wy k..wa tam robicie!?"
    to nie byłoby żadnej jazdy po prezerwatywy i żadnego gwałtu, prawda ?

    > No i? Czym się to dla postronnego obywatela różni od innych interwencji
    > Policji? Zwróć uwagę, że szafujesz słowem "porywanie".

    Nie, nie szafuję. Tak to gościu odebrał, pocieszał się tylko, że "to policja".

    > No cóż, widocznie mało słyszałeś. Pełnoletnia już była? Jeśli tak,
    > to zmień sobie "dziewczynę" na "kobietę".

    Kobieta to jest po urodzeniu dziecka, albo po 35.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 33. Data: 2003-09-07 18:56:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia nie 7. września 2003 16:28 ktoś podpisujący się jako Arek
    napisał(a):

    > [..]
    >
    > Nie kogoś, tylko młodą dziewczynę

    Młoda dziewczyna to nie ktoś? To coś? Tym bardziej nie mam zamiaru
    zawiadamiać TV za każdym razem, gdy policja coś wkłada do radiowozu :-)

    > i nie aresztuje tylko wciąga do suki.

    Oczywiście, bo typowi aresztowani idą tam grzecznie. Jedynie jasnowidzące
    dziewczyny przeczuwające że zostaną zgwałcone się bronią.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 34. Data: 2003-09-07 19:05:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Tristan Alder wybzdurzył:
    > Młoda dziewczyna to nie ktoś? To coś? Tym bardziej nie mam zamiaru
    > zawiadamiać TV za każdym razem, gdy policja coś wkłada do radiowozu :-)

    Wybacz, ale nie chce mi się gadać z kimś kto usilnie stara się usłyszeć
    "coś" zamiast "nie jakąś tam osobe, tylko konkretną"

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 35. Data: 2003-09-08 01:31:29
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło, że Sun, 7 Sep 2003 12:59:59 +0000 (UTC) *Maciej Szyszko*
    <bjfa4e$po2$1@inews.gazeta.pl> napisał-a:

    > A co w tym dziwnego? Jakas narkomanka sie wyrywa albo cos, tez by olal
    > sprawe.

    Był reportaż o tym w TV.Świadek zeznał co widział.
    Policjanci siedzą w areszcie i szybko z więzienia nie wyjdą.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 36. Data: 2003-09-09 09:46:27
    Od: "Adams" <A...@w...pl>

    Witam!

    >Był reportaż o tym w TV.Świadek zeznał co widział.
    >Policjanci siedzą w areszcie i szybko z więzienia nie wyjdą.

    Myślę że reportaż w TV to za mało by wydać na kogoś wyrok...
    To że ktoś jest aresztowany, nie koniecznie od razu znaczy że jest winny...
    Z wyrokiem poczekałbym na niezawisły sąd.
    Media w naszym kraju mają tendencje do przejaskrawiania pewnych spraw i
    myślę że wiara iż sprawy rzeczywiście miały taki przebieg byłoby wielką
    naiwnością...
    W przeciwieństwie do ogółu interesuję mnie finał tej sprawy a nie sensacja
    podana w wiadomościach.

    --
    Pozdrawiam:

    ________Adams________
    Miasto Smoka Wawelskiego

  • 37. Data: 2003-09-15 12:11:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisali:

    > Nie wiadomo CO widział. W końcu mogli ją ścigać, mogli ją zauważyć jak
    > popełnia przestępstwo?

    I niezwlocznie zawiezc na wytrzezwialke???

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice http://www.krzyzak.motocykle.org .

  • 38. Data: 2003-09-15 15:11:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pon 15. września 2003 14:11 ktoś podpisujący się jako
    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > I niezwlocznie zawiezc na wytrzezwialke???

    Gdziekolwiek. Przejeżdżający obok widział moment aresztowania. Nie było w
    tym nic nietypowego.