    From: " Jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie jestem pedofilem. c.d.
    Date: Tue, 6 Sep 2005 09:58:57 +0000 (UTC)

    Witam,

    zauważyłem na grupach pewną prawidłowość, że na pytanie nikt nie chce
    odpowiedzieć, za to wszyscy kłócą się między sobą. Powtarzam więc pytanie, na
    które nikt mi nie odpowiedział. Tym razem proszę jednak o o dpowiedź.
    Czy w sądzie na rozprawie będzie mój komputer i czy sędzia będzie pokazywał
    jego zawartość, czy tylko będzie posiłkował się opinią biegłego i policyjnego
    raportu z oględzin? Od odpowiedzi zależy moja linia obrony.

    Kilkakrotnie nazwano mnie tu pedofilem. Nie gniewam się, bo ja się nigdy za
    nic nie gniewam. Gdyby jednak każdego nazwać pedofilem, kto lubi młode, to
    okazałby się, że 95% czynnych facetów to pedofile. Kto lubi stare baby? Ja
    lubię młode, ale tylko takie, które mają fajne cycuszki, kłaczki na kasi i
    jest je w co kopnąć. Dzieciaki mnie nie kręcą, licealistki - owszem. A Was?

    Jacek