  • 1. Data: 2003-07-02 08:27:38
    Temat: Niby wypłacone premie (?)
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Kobieta, ktora zeszla na wczesniejsza emeryture otrzymala od zakladu pracy
    zaswiadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. W nim zostaly wyszczegolnione
    za kazdy rok: skladniki stale, skladniki zmienne (premia uznaniowa), inne
    (dyzury, nadgodziny).
    Kobieta ta nigdy nie dostala ani premii, ani pieniedzy za dyzury czy
    nadgodziny, a na tymze zaswiadczeniu jest napisane, iz od 1998 do 2003
    otrzymala ponad 10 000 zl z tego tytylu.
    Czy cos w tej sytuacji moze zrobic, czy moze domagac sie wyplacenia tych
    pieniedzy, ktore rzekomo niby wziela, a prawdopodobnie zgarnal te pieniadze
    ktos inny?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Monika

  • 2. Data: 2003-07-02 09:20:15
    Temat: Re: Niby wypłacone premie (?)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli to prawda, to należy powiadomić organa ścigania. Tylko one mogą
    zabezpieczyć dokumentację i ustalić, czy to prawda. Ale wcześniej
    proponowałbym rozważenie, czy czasem te dodatkowe wypłaty nie były wypłacane
    wraz z wynagrodzeniem i nie umknęły uwadze. To jest 10.000 zł na 6 lat,
    czyli około 140 zł miesięcznie brutto - tylko jakieś 70 zł do ręki.

  • 3. Data: 2003-07-02 09:23:18
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czy cos w tej sytuacji moze zrobic, czy moze domagac sie wyplacenia tych
    > pieniedzy, ktore rzekomo niby wziela, a prawdopodobnie zgarnal te

    No wg mnie tak. Wystarczy zazadac od nich dowodu wyplaty pieniedzy z kasy
    podpisanych przez ta kobiete.

    Fantom

  • 4. Data: 2003-07-02 21:51:11
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "M" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy cos w tej sytuacji moze zrobic, czy moze domagac sie wyplacenia tych
    > pieniedzy, ktore rzekomo niby wziela, a prawdopodobnie zgarnal te

    Niech porówna ww. zaswiadczenie z PIT-11 za te lata.

    Karol