  • 1. Data: 2006-03-15 23:37:42
    Temat: Nazwa firmy i dylemat
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Witam,
    mam pomysł na nazwę firmy ale...

    Nazwa w wymowie podobna do nazwy produktów dużego światowego koncernu
    produkującego sprzęt komputerowy. W google praktycznie pokazuje tylko ok 300
    literówek oryginalnej nazwy.

    Różnica polega na tym, że nazwa produktu tego koncernu jest 'h' a w mojej
    miałoby go nie być. W wymowie praktycznie brzmi tak samo ale moja nazwa
    będzie po prostu polskim odpowiednikiem angielskiej.

    Czy warto się w to pakować?

    --
    Dawid

  • 2. Data: 2006-03-16 08:29:13
    Temat: Re: Nazwa firmy i dylemat
    Od: "jip" <j...@o...pl>

    Owszem, najprawdopodobniej wpakujesz sie w klopoty. Nazwa powinna
    dostatecznie odrózniac twoja firme od firm dzialajacych na rynku
    - w tym samym segmencie.

  • 3. Data: 2006-03-16 09:35:17
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Użytkownik "morghul" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miałoby go nie być. W wymowie praktycznie brzmi tak samo ale moja nazwa
    > będzie po prostu polskim odpowiednikiem angielskiej.

    Jasne że warto,

    w Polsce każde oszustwo jest
    warte rozważenia.

    Z taka etyką ja nie pokazywałbym publicznie.
    Widać że tobie nie tylko prawo ale i etyka sa obce.

    mądrala