  • 11. Data: 2004-01-26 05:47:15
    Temat: Re: Naruszenie praw autorskich - kogo pozwac?
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:bv20d5$iqn$4@nemesis.news.tpi.pl...
    > a to nie jest "scigane z powodztwa cywilnego"? czy jezeli pojde do
    > prokuratury, to oni sie sami tym zajma po przedstawieniu dowodow?

    to jest z powodztwa cywilnego, ale ty nie masz ani srodkow, ani mozliwosci w
    takim wypadku dojsc do tego kto jest winny, nie mozesz dostarczyc dowodow
    winy jednej czy drugiej strony, i to juz prawo musi sie tym zajac

    zreszta najprosciej jest zadzwonic i dopytac sie szczegolow na policji czy
    prokuraturze

  • 12. Data: 2004-01-27 01:44:53
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bv3f4e$ir2$4@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Nie masz racji. Kiedyś tak było. teraz to jest ścigane na wniosek
    > pokrzywdzonego - vide art. 122 prawa autorskiego

    Ano. Znowu się nadziałem na jakąś starą wersję.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2004-01-27 17:57:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ano. Znowu się nadziałem na jakąś starą wersję.

    Za często to zmieniają i ja też mam z tym kłopot. Trudno kupować do domu
    LEX-a, a korzystanie z serwera sejmowego przy modemie bywa jednak
    uciążliwe.