  • 1. Data: 2004-01-24 20:02:15
    Temat: alimenty a sprawa rozwodowa
    Od: "a." <a...@o...pl>

    mam pytanie: jest po posiedzeniu pojednawczym, rozwod bez orzekania o winie,
    pozwany zgadza sie z pozwem w niemal calej rozciaglosci, jedyna sprzecznosc
    to wysokosc alimentow: on podal jedna kwote, ona druga. teraz bedzie drugie
    posiedzenie i mam pytanie: czy w zwiazku z ta rozbieznoscia sad juz na tym
    drugim posiedzeniu podejmie decyzje o wysokosci alimentow, czy tez, jesli ta
    rozbieznosc bedzie przez strony utrzymywana sad nie orzeknie wyroku tylko
    odroczy go do nastepnej rozprawy?

    a.