  • 11. Data: 2003-11-01 15:42:57
    Temat: Re: Naruszenie korenspondecnji w necie, ublizanie publiczne
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bo0f4m$6sj$3@news.onet.pl

    > > O jezu aleś ty lotny człowiek ...
    > Raczej doświadczony w takich sprawach

    oj prawda prawda - arnoldzie <przetwarzam ;)> buzdyganie </przetwarzam>
    http://www.raf256.com/arnold/ :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-11-01 17:48:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > Raczej doświadczony w takich sprawach
    > Pewna grupie atakujących mnie osób właśnie przez sieć,
    > ma już sprawy toczące się od kilku lat i jak możesz bez trudo
    > dojrzeć nic to nie zmieniło.
    Zapewne będziesz w stanie podać w jakim sądzie i sygnatury akt?

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2003-11-01 20:53:46
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Flashi rzecze:
    >
    > No i po co ta bezdennie głupia wypowiedź!?

    hehehhe no rece opadaja ... ehhh

    > Widzisz przez takie właśnie gadki człowiek tylko upewnia się w
    przekonaniu,
    > że sprawy trzeba załatwiać szybko i skutecznie bo później po dłuższym
    opluwaniu
    > jakiś gostek zabłyśnie "inteligencją" i powie, że "można wnioskować, że
    mają
    > rację". :((

    No coz ... tylko sie utwierdzam w tym przekonaniu zes taki jak wydaje sie z
    twoich BEZDENNIE GLUPICH WYPOWIEDZI ...

  • 14. Data: 2003-11-01 22:14:23
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) poreba w wiadomości
    <X...@2...7.19.17> powiedział(a):

    > Zapewne będziesz w stanie podać w jakim sądzie i sygnatury akt?

    Tak tak, jako jeden z tych dręczycieli, którzy od niepamiętnych czasów
    męczą Arnolda mogę podrzucić sygnaturkę. Ale nie dopytuj, albowiem
    możesz trafić na czarną listę Bzdurnejpały, Kontemplariusza Mocy itp.
    bzdurności.

    --
    Olgierd
    Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała

  • 15. Data: 2003-11-01 22:26:01
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Arek w wiadomości <bo0f4m$6sj$3@news.onet.pl> powiedział(a):

    > Pewna grupie atakujących mnie osób właśnie przez sieć, ma już sprawy toczące się
    > od kilku lat i jak możesz bez trudo dojrzeć nic to nie zmieniło.

    Arnold, przecież wiesz, że to zwykłe kłamstwo.

    > Nadal nie poszli po rozum do głowy i nadal mnie atakują notorycznie łamiąc prawo.

    Arnold, przecież wiesz, że jedyną osobą łamiącą prawo jesteś ty sam!
    Sprawa WSO już ci z pamięci umknęła?

    > Po co więc tracić czas, zamiast sprawę od razu nie załatwić po męsku, jak to się
    > robiło przed wojną - kulą w łeb, albo sztyletem w serce ?

    Kręcisz jakiś film - teraz o przedwojniu? "Kariera Adolfa Bzdurypały"?
    Żal mi Ciebie, masz poważne problemy - ze sobą, z osobowością, jakieś
    kompleksy... idź się leczyć wreszcie, nie dokazuj.

  • 16. Data: 2003-11-01 23:21:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    [..]
    > hehehhe no rece opadaja ... ehhh

    Prawda? To zarzuć mistrzu swoim imieniem i nazwiskiem. A ja najmę ludzi,
    żeby kilka miesięcy popajacowali na grupach Twoim kosztem.
    Potem wrócimy do rozmowy. Co Ty na to? Wchodzisz w to czy tchórzysz?

    > No coz ... tylko sie utwierdzam w tym przekonaniu zes taki jak wydaje sie z
    > twoich BEZDENNIE GLUPICH WYPOWIEDZI ...

    Prosiłem Cię mistrzu byś podał inne rozwiązanie. Dlaczego go nie widzę?
    A jeśli nie masz to po kiego krytykujesz?

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 17. Data: 2003-11-02 20:23:42
    Od: poreba <d...@p...com>

    Olgierd <c...@w...pl> niebacznie popelnil

    > albowiem możesz trafić na czarną listę Bzdurnejpały,
    > Kontemplariusza Mocy itp. bzdurności.
    Przepraszam, A czy tam biją?

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2003-11-03 09:26:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > No coz ... swiety nie jestes... patrzac na twoje "zachowanie" w sieci
    > wnioskowac mozna tylko o tym ze maja racje ...

    Nie wdawaj się w dyskusję z chorym popaprańcem. Nie karmiony sam zdechnie.

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2003-11-03 09:31:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żal mi Ciebie, masz poważne problemy - ze sobą, z osobowością, jakieś
    > kompleksy... idź się leczyć wreszcie, nie dokazuj.

    Po co niepotrzebnie karmisz śmiecia?
    Nie karmiony sam zdechnie.

    Pozdr
    Leszek