  • 21. Data: 2005-02-02 08:56:26
    Temat: Re: Naród ma prawo znac swych kapusiów
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    >Jedno zero oznacza etatowego pracownika służb -

    chyba jednak nie, wlasnie znalazlem:
    http://fakty.interia.pl/kraj/wyw/news?inf=588251

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 22. Data: 2005-02-02 13:47:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Witek Mozga wrote:

    > chyba jednak nie, wlasnie znalazlem:
    > http://fakty.interia.pl/kraj/wyw/news?inf=588251

    OK, to czy i jak można zweryfikować, co (i kto) się faktycznie pod daną
    pozycją na liście kryje?

    Jedną znajomą szuję (chyba) znalazłem na liście i chciałbym m.in.
    sprawdzić, czy to on maczał palce w porwaniu przez ubecję znajomego.

  • 23. Data: 2005-02-02 14:40:59
    Temat: Re: Nar=F3d ma prawo znac swych kapusi=F3w
    Od: Oz <a...@e...hij>

    Paszczak wrote:

    > ed2k://|file|wildstein.rar|1892731|CB9969F7B63670192
    13C469EBE6B8A82|/

    > Z tego ostatniego już nikt nie usunie...

    hm, tylko jak to jest - policzyłem ilość nazwisk (cat+grep+nl) i wychodzi
    jakieś 160 tysięcy (wersja html, rozpakowana - 19MB) ;
    w tv mówili chyba o 240 tysiącach nazwisk - więc gdzie reszta? :)

  • 24. Data: 2005-02-02 15:43:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    oho, zaczyna się...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 25. Data: 2005-02-02 15:52:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > oho, zaczyna się...

    I tak wszyscy w okolicy od dawna wiedzą, że to szuja i ubek (a
    przynajmniej sympatyk ubecji)...

  • 26. Data: 2005-02-02 16:35:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I tu zaczyna sie faktyczny zwiazek z grupa pl.soc.prawo: Czy "Gazecie
    > Wyborczej" nie groza w zwiazku z tym procesy sadowe, wytoczone w obronie
    > dobrego imienia osob, ktore znalazly sie na tej liscie? Zdaje sie ze to
    oni
    > pierwsi nazwali ten spis "lista ubecka", tworzac jednoznacznie negatywne
    > skojarzenia, chociaz dobrze wiedzieli, ze sa tam nazwiska osob
    > pokrzywdzonych przez PRL.

    Nie czytuje prasy, więc nie wiem, w jakim kontekście oni tę listę
    publikowali. Zresztą sama gazeta chyba listy nie publikowała, a jedynie o
    jej istnieniu pisała. Toteż trudno by było jakiś konkretny zarzut
    komukolwiek tu postawić. Z tego co widzę, to gazeta winowajcę już ukarała,
    dając mu do zrozumienia, że już go nie lubi. I to by było na tyle w moim
    odczuciu.

    > Swoja droga zastanawiajace, ze najwieksi przeciwnicy lustracji ze wzgl. na
    > jej ew. bledy mogace dotknac ludzi niewinnych, sami dokonuja takich
    > krzywdzacych przeklaman...

    A, bo to masz pewność, kto do czego w Polskiej polityce dąży?

  • 27. Data: 2005-02-02 16:41:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.fajne.info/lista/

    Już nie chodzi

    http://alanb.yi.org:6969/stats.html?info_hash=91cc01
    9d190fe0ef0bd388ec77692f
    57014b0221
    > ed2k://|file|wildstein.rar|1892731|CB9969F7B63670192
    13C469EBE6B8A82|/

    > Z tego ostatniego już nikt nie usunie...

    Niestety nie używam.

  • 28. Data: 2005-02-02 16:44:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Oz" <a...@e...hij> napisał w wiadomości

    > hm, tylko jak to jest - policzyłem ilość nazwisk (cat+grep+nl) i wychodzi
    > jakieś 160 tysięcy (wersja html, rozpakowana - 19MB) ;
    > w tv mówili chyba o 240 tysiącach nazwisk - więc gdzie reszta? :)

    czyżby każdy kolejny usunął swoje nazwisko? Dziś się dowiedziałem, że ta
    lita, to jedynie zawartość z województwa mazowieckiego. A mamy jeszcze
    kilkanaście innych województw. Założywszy, że pozostałe zbiory mają po 50%
    objętości tego (poprawka na powtórki choćby), to wychodzi coś koło 2 mln
    tych agentów i współpracowników.

  • 29. Data: 2005-02-02 17:07:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]

    http://dd.junglist.art.pl/lista/
    http://strony.aster.pl/sereq/lista.html

    Tu ci nawet sciagnal koles i zzipowal. Przy okazji zastanawiam sie, czy nie
    bedzie mial klopotów (bo serwer Aster jest w Polsce) - ale to jego
    zmartwienie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 30. Data: 2005-02-02 18:27:14
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

> [...]
    > publikowali. Zresztą sama gazeta chyba listy nie publikowała, a jedynie o
    > jej istnieniu pisała. Toteż trudno by było jakiś konkretny zarzut

    Dlaczego trudno? Gdyby jakas gazeta nazwala np. krakowska ksiazke
    telefoniczna "lista kieszonkowcow" na 1szej stronie swojego wydania, to
    chyba bylaby to forma znieslawienia dla wszystkich wymienionych w niej
    abonentow?

    A.