  • 1. Data: 2002-01-28 10:43:25
    Temat: Naprawa telefonu w serwisie
    Od: "slaweks" <s...@v...pl>

    Witam wszystkich Grupowiczów!
    Niedawno oddałem do naprawy telefon komórkowy (6210), zakupiony
    w promocji w ramach umowy z operatorem sieci. Naprawa z tytułu
    gwarancji została zakwestionowana. Uzasadnienie: "Eksploatacja w
    niewłaściwych warunkach". Mogło się tak zdarzyć, gdyż jeździłem z tym
    telefonem na narty. Centrum serwisowe zwróciło mi telefon bez dokonania
    naprawy, zaznaczając że należy wymienić całą płytę główną za cenę
    trzy razy wyższą, niż cena nowego identycznego modelu na giełdzie
    telekomunikacyjnej (absurd). Na protokole naprawy w rubryce "Zakres
    przeprowadzonej naprawy" jest wyraźnie napisane: "Zwrot bez naprawy".

    Ale jeszcze nie to jest sednem sprawy.
    Na telefon została założona plomba, pomimo tego, że nie zrobiono
    zupełnie nic w celu jego naprawy.

    Nasuwają się więc takie pytania:
    Jaki sens miało założenie plomby, skoro gwarancja została zakwestionowana?
    Czy w tej sytuacji gwarancja ma jeszcze jakieś znaczenie?
    Czy centrum serwisowe miało prawo do tego, aby zaplombować urządzenie
    bez jego naprawy?

    Pozdrawiam
    Sławek.

  • 2. Data: 2002-01-28 20:01:24
    Temat: Re: Naprawa telefonu w serwisie
    Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>

    plomba została nałożona na wypadek reklamowania innego podzespołu i
    oczywistej naprawy odpłatnej płyty głównej finansowo absurd ale takie
    myślenie ma sens
    krzysztof