  • 11. Data: 2004-02-23 22:37:38
    Temat: Re: Napad! I co dalej?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c1dlbu$4lj$1@inews.gazeta.pl...
    > Robert Tomasik wrote:

    > tyle że to niekoniecznie zbrodnia...

    Faktycznie, więc skoro Policjant tak powiedział, więc pewnie musiało dojść
    do kwalifikowanej postaci rozboju, a więc musieli mieć jakieś narzędzie
    niebezpieczne albo działać w sposób zagrażający życiu. Bo innej
    kwalifikacji na podstawie opisu kolegi nie wyobrażam sobie.

  • 12. Data: 2004-02-24 21:52:20
    Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

> [...]
    > niebezpieczne albo działać w sposób zagrażający życiu. Bo innej
    > kwalifikacji na podstawie opisu kolegi nie wyobrażam sobie.

    Nie mieli żadnych narzędzi. Obyło się też bez odbukcji, bo nie było by co
    pokazywać lekarzowi (teraz jest jeden siniak, ale wtedy pewnie go jeszcze
    nie było).
    Wczoraj w gazecie była wzmianka o tym napadzie. Jak zwykle znacznie
    przesadzona :)
    Ale przeczytałem, że Policjanci też zostali zaatakowani przy zatrzymywaniu.
    Sprawcy byli pod wpływem alkoholu (ok.1.5 promila).

    Andy