    From: "Maciek" <l...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Namierzył mnie FOTORADAR
    Date: Tue, 3 Dec 2002 20:59:47 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pa142.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

    Jestem handlowcem.Jezdze firmowym samochodem w pewnej firmie. Ktoregos dnia
    do firmy zadzwonil bardzo mily pan policjant i poprosil sekretarke o
    informacje kto danego dnia w okreslonym miejscu uzytkowal pojazd o nr
    rej.... Sekretarka jest blondynka wiec od razu podala moje imie, nazwisko
    miejscowosc w ktorej mieszkam oraz nr tel.komorkowego.
    Nastepnego dnia zadzwonil do mnie takze mily pan policjant, informujac mnie
    ze zrobiono mi zdjecie (w samochodzie) na ktorym bardzo dobrze mnie widac,
    gdy zasuwalem ze znaczna predkoscia. W tym momencie uswiadomil mi ze
    istnieje cos takiego jak fotoradar. Poniewaz mieszkam jakies 50 km od
    miejsca wykroczenia (inny powiat) poinformowal mnie ze przekazuje sprawe do
    policji wlasciwej mojemu powiatowi z ktorej ma ktos do mnie zadzwonic. Jak
    dotad znaja tylko moj numer sluzbowej komorki, imie, nazwisko i miasto w
    ktorem mieszkam. Oczywiscie moj adres moga uzyskac u mojego pracodawcy, tak
    mi sie przy najmniej wydaje. A co w sytuacji gdy firmowy samochod uzytkuje 5
    osob i zadna nie chce sie przyznac? Wszystkie osoby zostana wezwane do
    konfrontacji ze zdjeciem?
    Powstaje pytanie, czy jest jakies wyjscie aby uniknac konsekwencji. Czy
    zdjecie mojej osoby jest materialem dowodowym?
    Wszelkie porady bardzo mile widziane.

    Macko