  • Data: 2003-11-21 10:55:14
    Temat: Nakaz Zaplaty+ spolka cywilna+ rach tel.
    Od: "Arczi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Sytuacja jest dosyc ciekawa. Dostalem wlasnie z sadu nakaz zaplaty w
    trybie upomnienia o zaplacenie rachunku tel. Rachunek najprawdopodobniej
    jest z roku 97/98 /nie wiem bo nie widzialem go na oczy/ i tyczy sie spolki
    cywilnej w ktorej bylem udzialowcem w latach 96/98.
    Nakaz zaplaty dotyczy wszystkich wspolnikow ,ktorzy wtedy byli w spolce
    czyli 5ciu. po 98 spolka dalej istnieje pod ta sama nazwa tylko z mniejsza
    iloscia wspolnikow.

    Co zrobic z tym nakazem? czy zaplacic, jesli tak to ile. Dlaczego spolka
    nie odpowiada w tej chwili za swoje zobowiazania tylko scigaja mnie? czy nie
    ma przedawnienia?

    Dziekuje za wszelkie pomocne informacje