  • 11. Data: 2019-07-18 20:43:54
    Temat: Re: Największy przekręt w historii
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przestępstwa prezydentów Warszawy, Gdańska i Sopotu jak najbardziej zalegalizowano w
    głosowaniu większością P0-wskich słoików
    mających nadzieję na swoje miejsce przy korycie (płonną, jak niegdyś w PZPR).

    -----

  • 12. Data: 2019-07-18 22:14:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.07.2019 o 20:43, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > zalegalizowano w głosowaniu większością P0-wskich słoików mających
    > nadzieję na swoje miejsce przy korycie (płonną, jak niegdyś w PZPR).

    w Warszawie to jednak nastąpiło złamanie prawa wyborczego nie tylko
    przez Rafała T., ale również Patryka J., zaczęli swoją kampanię
    pre-wyborczą, której nie przewiduje kodeks wyborczy, ala kodeks nie
    przewiduje żadnej sankcji z tego powodu, moim bardzo nieskromnym
    zdaniem, obu kandydatów należałoby zdyskwalifikować:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-07-19 11:22:32
    Od: n...@o...pl

    Trefniś <t...@m...com> napisał(-a):

    > Masz rację - w związku z tym okop się i oflaguj.

    działaj czopek coś a nie tylko dobre rady

  • 14. Data: 2019-07-19 11:32:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 11:22 <n...@o...pl> pisze:

    > działaj czopek coś a nie tylko dobre rady

    Możesz w proteście spalić biustonosz, ciotka.

    --
    Trefniś

  • 15. Data: 2019-07-20 00:58:11
    Od: n...@o...pl

    Trefniś <t...@m...com> napisał(-a):

    > Możesz w proteście spalić biustonosz, ciotka.

    czyli czopek jesteś bezsilny
    to smutne