  • 11. Data: 2007-02-12 21:50:42
    Temat: Re: Najniższe wynagrodzenie?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *wombi* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Według Ciebie najniższe i minimalne wynagrodzenie za pracę pracowników
    > to jest to samo?

    Nie jest. To są dwa różne pojęcia w dwóch różnych ustawach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2007-02-12 22:03:20
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *wombi* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Nie jest. To są dwa różne pojęcia w dwóch różnych ustawach.

    Ja wiem,ze nie jest.To było pytanie retoryczne.Dlaczego w dwóch różnych?
    Powołana już przeze mnie ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
    upoważnia Radę Ministrów do ustalenia corocznie minimalnego
    wynagrodzenia.A najniższe ustalone jest "sztywno" w art.25.

  • 13. Data: 2007-02-13 09:35:51
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *wombi* na tej grupie:

> [...]
    > upoważnia Radę Ministrów do ustalenia corocznie minimalnego
    > wynagrodzenia.A najniższe ustalone jest "sztywno" w art.25.

    OK, zapomniałem i nie dopatrzyłem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==