  • 1. Data: 2007-02-07 21:29:38
    Temat: ZUS i przedawnienie zobowiązań
    Od: "cool" <b...@o...pl>

    Witam grupowiczow,

    Pisze z jedna denerwujaca mnie sprawa. Otoz otrzymalem od ZUSu kartke ze
    niby zalegam z jakimis skladkami za rok 2001 (!). Ja nie przypominam sobie
    zebym z czymkolwik zalegal ale udowodnic wplaty tez nie moge bo kiedys to
    sie na poczcie puszczalo przelewy zusowskie... no i po 6 latach(!)
    oczywiscie nie mam juz tych potwierdzen. Nie jestem w stanie sie w sumie za
    bardzo bronic. Pisza tam e to skladki za 06, 07, 08.2001.

    Czy moglby mi ktos dopomoc rada? Jaka mam przyjac linie postepowania z nimi?
    A czy czasem te zobowiazania sie juz nie przedanily jesli w ogole byly
    jakies zaleglosci? Pismo datowane jest na 17 stycznia 2007 a odebralem je
    dopiero wczoraj poniewaz wysylali mi je jak dotad na stare adresy (ehhh)...

    bede wdzieczy za konkretne podpowiedzi

    Pozdrawiam
    cool

  • 2. Data: 2007-02-07 22:23:07
    Temat: Re: ZUS i przedawnienie zobowiązań
    Od: "BenLiden" <b...@w...pl>

    Pewnie pani prezes brakuje do kursow Angielskiego i szuka Frajerow zeby je
    oplaculi , zalapales sie wiec !
    Pewnie jak udasz sie do zusu okaze sie ze obliczyli odsetki za 6 lat i
    troche kasiory darmozjady zciagna z frajera!