  • 11. Data: 2019-09-13 09:26:03
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 09:04, Jcek Maciejew pisze:

    > Sorry, pomyliłem poziomy cytowania, oczywiście powinno to być do u2,
    > inna rzecz że u2 bym w ogóle nie odpowiedział bo to głupek do kwadratu.

    :))))))))))))))))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-09-13 10:26:35
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani na 48h [sukces na miarę możliwości?]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to spie....aj.

    -----

  • 13. Data: 2019-09-13 10:52:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 09:04:33 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Sorry, pomyliłem poziomy cytowania, oczywiście powinno to być do u2,
    > inna rzecz że u2 bym w ogóle nie odpowiedział bo to głupek do kwadratu.

    Czym właściwie różni się A. Filip od u2, poza ksywą i sygnaturką?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2019-09-13 11:12:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 10:52, tracz pisze:
    > adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl
    >
    > "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w
    > ubóstwie."
    > autor nieznany

    ano, niedoceniony fizyk jądrowy zamiast zajmować się fizyką i zdobywać
    noble zajmuje się dziedziną, o której nie ma bladego pojęcia:)))))))))))))

    --
    I love love

  • 15. Data: 2019-09-13 11:24:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ano, niedoceniony fizyk jądrowy zamiast zajmować się fizyką i zdobywać
    > noble zajmuje się dziedziną, o której nie ma bladego
    > pojęcia:)))))))))))))

    Pod rządami PO/Tuska/Schetyny do życia w ubóstwie potrzeba o wiele mniej? :-)

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2019-09-13 11:30:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak, wystarczył sam rząd.

    -----

  • 17. Data: 2019-09-13 15:41:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 10:52:33 +0200, Olin napisał(a):

    > Czym właściwie różni się A. Filip od u2, poza ksywą i sygnaturką?

    Drugorzędnymi szczegółami. u2 do niedawna brylował z prasówką na
    pl.misc.kolej ale przestali mu odpowiadać. Miał tam sążnistą,
    antysemicką sygnaturkę. Przyszedł z nią na tą grupę ale po paru
    opierdolach, jak widzę, najpierw skrócił ją trochę a teraz mocno. Filip
    jest natomiast skrytoantysemitą. Nie ujawnia się wprost ale jak
    poskrobać to ksenofobia wyłazi. A oboje trudnią się donoszeniem na grupę
    prasówki bo na własne myśli ich nie stać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2019-09-13 15:46:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 15:41, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    > poskrobać to ksenofobia wyłazi. A oboje trudnią się donoszeniem na grupę
    > prasówki bo na własne myśli ich nie stać.

    ano, w dodatku Filip to żyd nadający z gazowni, więc musi być według
    jcka typowym self-hating jew:))))))))))))

    btw jcek twierdzi, że wychował się w katolickiej rodzinie, dlatego
    chętnie oddałby swoje dzieci do wychowania dla pary pedałów, nienawidzi
    katolików, co wskazuje, że tak naprawdę to jcek jest
    self-hating-jew:))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 19. Data: 2019-09-13 16:19:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 15:41:50 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > poskrobać to ksenofobia wyłazi. A oboje trudnią się donoszeniem na grupę
    > prasówki bo na własne myśli ich nie stać.

    Jak dla mnie, to spokojnie może być ta sama osoba - podobnie jak zresztą
    kilka innych nicków - bo cechuje ich taki sam prymitywizm tudzież
    zadziwiająca jedność ideowo-polityczna. Jeden zapodaje wątek zgodnie z
    przekazem dnia dojnej zmiany, po czym zawzięcie dyskutują ze sobą, co miało
    miejsce choćby przy okazji awarii oczyszczalni Czajka. W ramach zasłony
    dymnej leci też prasówka na inne - bardziej neutralne - tematy, żeby aż
    tak prostacko to nie wyglądało; w końcu Mniej niż Zero nie bierze byle kogo
    do roboty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2019-09-13 16:19:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 21:51, A. Filip pisze:

    > 1. Ja nie obstawiam (skutecznego) wniosku a areszt ale *WYSOKA*
    > kaucja będzie jak najbardziej na miejscu jeśli będą mieli prawo (po
    > paru tygodniach) wyjechać z Polski 2. IMHO odpowiedzialność karna
    > (KK/KW) będzie "śmiesznawa" 3. Odpowiedzialność cywilna
    > (odszkodowanie) może być wysoka tyle że proces (bez ugody) potrwa ze
    > dwa lata w wersji optymistycznej. Więc cały pic będzie polegał na
    > wyborze kto ma się z organizacją Greenpeace i poszczególnymi
    > "aktywistami" wozić po sądach cywilnych o bardzo wysokie
    > odszkodowanie

    Ja tu dostrzegam zupełnie inny rozwój wypadków. Ludzie z GREENPEACE
    zapewne otrzymają wyroki w zawieszeniu. Tyle, że w takiej sytuacji
    przeważnie jednym z warunków jest naprawa szkody. No i teraz albo
    zapłacą za spowodowane szkody, albo pokrzywdzony po prostu złoży do sądu
    wniosek o zarządzenie wykonania warunkowo zawieszonej kary. I teraz, bez
    konieczności procesu cywilnego może się okazać, że by nie iść siedzieć
    trzeba będzie zapłacić.