  • 1. Data: 2019-09-12 14:52:49
    Temat: Czy nazisci to podly parszywy naród?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A komunisci?

  • 2. Data: 2019-09-13 16:22:22
    Temat: Re: Czy nazisci to podly parszywy naród?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 14:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > A komunisci?

    Istniej w ogóle naród "naziści", albo "komuniści"?

  • 3. Data: 2019-09-13 16:31:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Istniej w ogóle naród "naziści", albo "komuniści"?

    ano, trzeba patrzeć na twórców tych zbrodniczych ideologii, a to są twoi
    ziomale:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-09-13 16:38:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 16:31, u2 pisze:

    > ano, trzeba patrzeć na twórców tych zbrodniczych ideologii, a to są twoi
    > ziomale:)

    Komunizm wymyślił Platon. Potem próbowali to wciekać Chrześcijanie. Z
    Grekami niewiele mam wspólnego. Z Chrześcijanami trochę więcej, ale żeby
    uznać za moich ziomali średniowiecznych chrześcijan - Ty, to masz fantazję.

  • 5. Data: 2019-09-13 17:55:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Komunizm wymyślił Platon. Potem próbowali to wciekać Chrześcijanie. Z
    > Grekami niewiele mam wspólnego. Z Chrześcijanami trochę więcej, ale żeby
    > uznać za moich ziomali średniowiecznych chrześcijan - Ty, to masz fantazję.

    udajesz durnia większego niż jesteś, twój ziomal to Marx, ale nie ten od
    braci Marx:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-09-15 21:29:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro istniał "naród radziecki" i "rodzina narodów socjalistycznych".

    -----

  • 7. Data: 2019-09-15 21:33:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.09.2019 o 21:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro istniał "naród radziecki" i "rodzina narodów socjalistycznych".
    >

    > -----

    raczej zdradziecki

    o dziwo, znowu zmartwychwstał dzięki postępowi technologii i dwóm
    dekadom rządów Puty:)

    --
    I love love