  • 11. Data: 2003-02-12 12:56:39
    Temat: Re: Najem w spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Grzesiek Skalski" <g...@p...onet.pl>

    "Boguslaw Szostak"
    .....[ciach].....

    > No ale co mozna poradzic, gdy wlasciwie nic ne wiadomo.
    >
    > Jeli najemcy nie przysluguje prawo spoldzielcze wlasnosciowe to nie moze
    > sprzeac tego, czego nie ma...prawo lokatorskie jest nezbywalne...
    > A wlascicielem MIESZKANIA tak czy inaczej jest spoldzielnia.
    >
    > Pozostaje mieszkac.....
    >
    > Boguslaw

    racja - właścicielem jest spółdzielnia - i tak pewnie jeszcze długo
    pozostanie bo nie wiem kiedy uregulują się sprawy własności gruntu pod
    budynkiem...
    poczekam na statut - określi zasady w jaki sposób przyjąć albo nie przyjąć
    kogoś w poczet członków, no i ona może się wreszcie zbierze i przyjedzie -
    wtedy by się może udało "popchnąć" sprawę ....

    dzięki i pozdrawiam

    grzech

  • 12. Data: 2003-02-12 13:07:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Grzesiek Skalski" [...]

> [...]
    > kogoś w poczet członków, no i ona może się wreszcie zbierze i przyjedzie -
    > wtedy by się może udało "popchnąć" sprawę ....

    Zaraz zaraz..
    JEST spoldzielnia i NIE MA statutu ?

    Boguslaw

  • 13. Data: 2003-02-12 13:19:56
    Od: "Grzesiek Skalski" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak"
    ..[CiacH]...

    > Zaraz zaraz..
    > JEST spoldzielnia i NIE MA statutu ?
    >
    > Boguslaw

    Mają statut, ale jest on nieaktualny wobec obowiązującej ustawy o SM, która
    pod koniec stycznia br weszła w życie....
    W poprzedniej ustawie (chyba z 2000) - nie było czegoś takiego jak to
    nieszczęsne własnościowe prawo do lokalu w SM i paru jeszcze innych
    ciekawostek - więc w nie mają tego w statucie....
    jest zapis (w obowiązującej ustawie) że SM mają czas do końca roku aby
    opracować statut zgodny z tą ustawą - no i chyba trzeba czekać - tyle że
    wolałbym czekać np. jako najemca tego lokalu a nie jako "nikt" - stąd i moje
    pytania w tym temacie.....

    grzech