  • 11. Data: 2006-06-29 11:29:13
    Temat: Re: Najczęściej Zadawane Pytania
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nzp" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:7513.00000100.44a2e9ac@newsgate.onet.pl...
    > Buduję stronę (www.nzp.pl), która w zamierzeniu ma zawierać linki do
    najczęściej
    > zadawanych pytań (i oczywiście odpowiedzi do nich) z różnych dziedzin.
    Prawo
    > jest mi niestety obce - możecie coś podsunąć?

    widzisz zawód prawnika polega na tym
    żeby znalexć jak najwięcej różnych odpowiedzi na tak samo postawione pytanie
    więć tu się nie pożywisz

    macso

  • 12. Data: 2006-06-29 12:34:21
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    stern wrote:

    > sluchaj czlowieku,
    > ja rozumiem ze jestes szkolony przez prawniow dumnych z tego, ze umieja
    > tak odpowiedziec, ze klient nie rozumie ani slowa, ale to nie o to chyba
    > chodzi, prawda?
    >
    > klient ma zrozumiec odpowiedź, a jeśli są niuanse to się je wyjaśnia.
    >
    > proste chyba, prawda?

    A czy na tej stronie www bedzie klient, któremu będziesz mógł zadać
    pytanie, żeby wyjaśnić niuanse.
    Otóż nie będzie.
    Będziesz musiał napisać elaborat z wyjaśnieniem wszystkich niuansów a
    tego na jednej kartce papieru zrobić sie nie da, albo napiszesz coś co
    nie będzie prawdziwe, albo w nieznacznym stopniu, a jak będziesz chciał
    na wszystkie szczegóły odpowiedzieć to wyjdzie ci książka.
    proste ?

    Przykład
    odpowiedz na takie pytanie.

    Pracuje w firmie 13 miesięcy. Ile dni urlopu mi się należy?
    Powodzenia jak się zmieścisz na 5 stronach.

  • 13. Data: 2006-06-29 12:48:35
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <

    > odpowiedz na takie pytanie.
    >
    > Pracuje w firmie 13 miesięcy. Ile dni urlopu mi się należy?
    > Powodzenia jak się zmieścisz na 5 stronach.

    a co to jest urlop
    -
    macso

  • 14. Data: 2006-06-29 14:00:57
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    macso wrote:
    > Użytkownik "witek" <

    > a co to jest urlop

    Mało poważna odpowiedź.

  • 15. Data: 2006-06-29 14:18:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e80d6r$l1t$1@atlantis.news.tpi.pl macso
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > dekalog

    Też był nowelizowany. ;))
    Może znowu kiedyś będzie... ;))

    Jotte

  • 16. Data: 2006-06-29 18:32:50
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte"

    > Też był nowelizowany. ;))

    jakiś link ?

    > Może znowu kiedyś będzie... ;))

    a niby przez kogo ?

    macso

  • 17. Data: 2006-06-29 18:37:30
    Od: Piotr <i...@g...pl>

    macso napisał(a):

    > dekalog

    Nie jest niezmienny, faceci w sukienkach już przy nim kiedyś majstrowali.

  • 18. Data: 2006-06-29 18:43:36
    Temat: Re: Najczęściej Zadawane Pytania [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e816h0$9fn$1@nemesis.news.tpi.pl macso
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > jakiś link ?
    Do czego?

    > a niby przez kogo ?
    A skąd mam wiedzieć? Zależy komu bedzie na rękę.

    Jotte

  • 19. Data: 2006-06-29 19:15:20
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:e816h0$9fn$1@nemesis.news.tpi.pl macso

    > Do czego?

    do dowodów na nowelizację

    > A skąd mam wiedzieć? Zależy komu bedzie na rękę.

    ty tak poważnie ?

    macso

  • 20. Data: 2006-06-29 19:31:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e818t3$1i2$1@atlantis.news.tpi.pl macso
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > do dowodów na nowelizację
    Ba, oto i pytanie. Pierwotna wersja nie jest znana, źródeł brak. Co ja ci
    poradzę? Dziś w różnych tradycjach istnieją różne wersje, wiadomo, że KaKa
    miał swój (dość haniebny) udział w redakcji tekstu obecnie funkcjonujacego w
    naszym kręgu kulturowym, a który zawłaszczył z kultury judaistycznej.
    Czego ode mnie oczekujesz? W sieci, w ksiegarniach sporo pozycji na ten
    temat. przecież nikt rozumny nie bierze tego dosłownie, to przecież tylko
    mit, podanie, tradycja. Nie róbmy kompletnego offtopicu.

    A co cię dziwi?

    Jotte