  • 1. Data: 2002-02-28 17:22:00
    Temat: >> Nagrywanie rozmów
    Od: "Bartek S" <b...@p...onet.pl>

    Czy pracodawca ma prawo zmuszać pracownika do nagrywania rozmów służbowych
    bez wiedzy osoby, z którą jest ta rozmowa?
    Proszę o wskazanie odpowiednich aktów prawnych.

    Bartek

  • 2. Data: 2002-03-03 18:54:35
    Temat: Re: >> Nagrywanie rozmów
    Od: d...@w...sobie.to

    Bartek S <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy pracodawca ma prawo zmuszać pracownika do nagrywania rozmów służbowych
    > bez wiedzy osoby, z którą jest ta rozmowa?

    Zmuszac nie, moze najwyzej wymagac :)

    Pracownik zawsze moze sie zwolnic.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    13. Draw a tiny, black spot on your arm. Make it bigger every day.

  • 3. Data: 2002-03-04 14:20:24
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5trhb$v2n$...@s...atcom.net.pl...

    > Zmuszac nie, moze najwyzej wymagac :)
    > Pracownik zawsze moze sie zwolnic.

    Czy to znaczy że gdy dzwonię do f-my XYZ
    to moja rozmowa może zostać nagrana bez
    mojej wiedzy i zgody?
    Czy jeżeli dzwonię do Pana A to on też ma
    prawo -bez informowania mnie o tym- nagrywać
    naszą rozmowę?
    Pytam bo mam w dalszym ciągu wątpliwości
    pozdro

    --
    ///
    /poreba

  • 4. Data: 2002-03-04 16:39:08
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Mar 2002 15:20:24 +0100,
    osoba podpisana: poreba <d...@p...com>
    napisała:

    > Użytkownik <d...@w...sobie.to> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5trhb$v2n$...@s...atcom.net.pl...
    [...]
    > Czy to znaczy że gdy dzwonię do f-my XYZ
    > to moja rozmowa może zostać nagrana bez
    > mojej wiedzy i zgody?

    O ile wiem to niestety nie, muszą Cię uprzedzić.

    > Czy jeżeli dzwonię do Pana A to on też ma
    > prawo -bez informowania mnie o tym- nagrywać
    > naszą rozmowę?
    jw.

    > Pytam bo mam w dalszym ciągu wątpliwości
    > pozdro

    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.