  • 1. Data: 2008-11-16 21:52:48
    Temat: Nagrywanie audycji TV za granicą
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Czy ktoś z Was orientuje się, czy reporterzy koncesjonowanej polskiej
    stacji TV mogą na obrzarze UE bez żadnych zezwoleń, zgłoszeń nagrywać
    materiały reporterskie do wiadomości, czy po prostu reportaż ?

    Czy wynika to z traktatu UE ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2008-11-16 23:39:00
    Temat: Re: Nagrywanie audycji TV za granicą
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > stacji TV mogą na obrzarze UE bez żadnych zezwoleń, zgłoszeń nagrywać
    > materiały reporterskie do wiadomości, czy po prostu reportaż ?

    Generalnie każdy może cokolwiek nagrywać, co tylko widzi, za wyjątkiem
    pewnych szczegółów wynikających z lokalnego prawa, np. obiekty
    militarne. W krajach "starej unii" odbywa sie to normalnie, w krajach
    "nowej unii" bywa śmiesznie.
    Problem zezwoleń może rozpocząć się w momencie transmisji na żywo.

    M.