  • 1. Data: 2008-11-16 18:44:06
    Temat: termin zapłaty za mieszkanie
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl>

    Witam, jestem w trakcie kupna mieszkania na rynku wtornym. I mam problem, bo
    zależy mi na jak najdłuższym terminie zapłaty za to mieszkanie po podpisaniu
    aktu sprzedaży. Od agenta bankowego usłyszałem, że prawnie domyslnie jest 7
    dni na przelew pieniedzy, ale gdy się wpisze do aktu np. 10 dni na przelew
    to w sumie bedzie do tego dochodzilo jeszcze to 7 dni ustawowe(czyli 17
    dni). Czy to prawda?

  • 2. Data: 2008-11-17 13:52:01
    Temat: Re: termin zapłaty za mieszkanie
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wszystko zalezy od umowy.
    Wiekszość sprzedających to jednak nie są jelenie, no i notariusz po drodze.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-11-17 17:13:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Nov 2008, Miroslaw Backa wrote:

> [...]
    > aktu sprzedaży. Od agenta bankowego usłyszałem, że prawnie domyslnie jest 7

    A co na to sprzedający?
    Akceptuje, czy chcesz go z zaskoczenia zostawić "na lodzie"?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-11-17 17:38:26
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl>

    > A co na to sprzedający?
    > Akceptuje, czy chcesz go z zaskoczenia zostawić "na lodzie"?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Generalnie to mam to w glebokim powazaniu jak on z tym, bo to jest moja
    zemsta za jego oszustwo.
    Umowa byla na sprzedaz w pelni wyposazonego mieszkania, a okazuje sie, ze
    cwanak powynosil juz polowe mebli i udaje glupa.
    Dla takich ja nie mam litosci.
    A jesli chodzi o temat to podobno w swietle prawa jest cos takiego, ze po
    uplywie terminu zaplaty nastepne 7 dni jest niezagrozone odsetkami
    ustawowymi.
    Nie oceniaj mnie zle, ale w moim przypadku to jedyna mozliwosc odegrania
    sie.
    pozdr.

  • 5. Data: 2008-11-17 18:28:58
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Miroslaw Backa <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > to w sumie bedzie do tego dochodzilo jeszcze to 7 dni ustawowe(czyli 17

    Pierwsze słyszę o jakichś 7 dniach... art. 476 kodeksu cywilnego. 1.
    Oznaczenie terminu w umowie, 2. Jeśli termin nie jest oznaczony - niezwłocznie
    po wezwaniu wierzyciela.

    pozdrawiam
    kuba

  • 6. Data: 2008-11-17 18:36:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To nie lepiej zgwałcić mu siostrę i spalić to mieszkanie??
    ;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-11-17 20:18:38
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > To nie lepiej zgwałcić mu siostrę i spalić to mieszkanie??
    > ;)

    bez przesady, a ja Ty bys postapil w mojej sytuacji? Jak ci pluja w twarz to
    udajesz ze deszcz pada??