  • 31. Data: 2019-10-13 04:11:19
    Temat: Re: Nagrania 999
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-12, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Zacytowałem - ta definicja nagłego zagrożenia, to właśnie z ustawy o tym
    > czym zajmuje się system ratownictwa. I tak - raczej napiszę do proka.
    > Zastanawiam się nad paragrafem - niedopełnienie obowiązków czy
    > nieudzielenie pomocy. Składniam sie ku dwóm i niech się prok martwi, ale

    Nic nie nakłada na Ciebie obowiązku podawania paragrafów. Opisz
    sytuację, dodaj, że wyraźnie słyszałeś jak babka mamrotała pod nosem
    "bronić Konstytucji" i wuala.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2019-10-13 07:19:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic nie nakłada na Ciebie obowiązku podawania paragrafów. Opisz
    > sytuację, dodaj, że wyraźnie słyszałeś jak babka mamrotała pod nosem
    > "bronić Konstytucji" i wuala.

    Uważaj bo filip dojedzie cię za złamanie ciszy wyborczej;)

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2019-10-13 10:00:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Uważaj bo filip dojedzie cię za złamanie ciszy wyborczej;)

    Dlatego też uważam, że bezpieczniej jest mówić o Polańskim.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2019-10-13 13:45:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlatego też uważam, że bezpieczniej jest mówić o Polańskim.

    I tu się mylisz. Polański>Żyd>antynazioł>antykonfederat - zachęcasz do
    głosowania w określony sposób:P

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2019-10-19 08:38:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2019 o 17:31, Shrek pisze:

    Widać nowy standard:

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-10-18/to-pa
    n-jest-k-odpowiedzialny-klotnia-dyspozytorki-ze-swia
    dkiem-wypadku/?ref=aside_najnowsze

    To samo - "na chwilę obecną to pan jest kurwa mać odpowiedzialny" u mnie
    "proszę zająć się pacjentką".

    Dobra - do korespondencji dodam polsat, bo widać inaczej się u nas nie
    da. Mam nadzieję, że obie wylecą z roboty.

    --
    Shrek