  • 1. Data: 2019-10-11 10:33:01
    Temat: Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Chciałbym zacytować obszerniej ale przynajmniej na grupie prawo nie
    wypada "cytować w całości" czyli kraść cudzej własności intelektualnej.
    Link na całość jest. TVP "tylko" na początku podaje to co dla niej
    korzystne a to co "mnie korzystne" później w dość obszernym tekście :-)

    https://www.tvp.info/44775169/sad-oddalil-powodztwo-
    budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytuc
    yjna

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-10-11 10:48:20
    Temat: Re: Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira (osoba prywatna) niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
> [...]
    >
    > https://www.tvp.info/44775169/sad-oddalil-powodztwo-
    budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytuc

    Sąd apelacyjny uwzględnił apelację PO Budki *częściowo* a Prereira już
    zdążył walnąć "doprecyzowany" zarzut kłamstwa PO Budki:

    5861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegr
    al-w-sadzie.html

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-10-11 20:29:40
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-11 o 10:48, A. Filip pisze:

> [...]
    > zdążył walnąć "doprecyzowany" zarzut kłamstwa PO Budki:

    5861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegr

    Dla uzupełnienia zrób jeszcze rzymski salut "sieg hail" zamawiając 5 piw

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2019-10-11 21:00:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    al-w-sadzie.html

    > Dla uzupełnienia zrób jeszcze rzymski salut "sieg hail" zamawiając 5

    Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-10-12 13:12:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytuc
    yjna

    5861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegr
    al-w-sadzie.html

    > A teraz to samo, tylko po polsku

    To *dla ciebie* to nie było po Polsku?
    Polska język, trudna język? :-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-10-12 13:13:59
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2019-10-12 14:01:56
    Od: b...@g...com

    kataryniarz Słońń wydukał:

    > Dla uzupełnienia zrób jeszcze rzymski salut "sieg hail" zamawiając 5 piw

    My tu o Budce i paragonie, a Słońńu jedzie z hajlowaniem, ogarnijcie się
    Słońńu, Linda mówi do Ciebie:
    https://youtu.be/b_qPBthOAsE?t=50

    Chcecie Słońńu tanich leków bez refundacji, to powiedzcie kaczystom
    aby wprowadzili takie prawo, a kiedy kaczyści wprowadzą takie prawo*
    to zaczniecie dzeć mordę, że ustawowo regulują ceny jak w PRyLu i też będziecie
    mordę drzeć. Jak nie kijem, to pałką.

    * w PL już są regulacje cen leków, dlatego są tańsze niż w UE, stąd
    ich wywózkaz PL na zachodek. Więc gubicie się Słońńu w przekazie, bo w innym wątku
    pietnujecie rząd za te regulacje, a teraz piętnujecie za brak
    regulacji (leki mają być tańsze).

    Liczycie ewidentnie Słońńu na głupich którzy nie są w stanie wychwycić
    twoich głupot i rozbieżnego przekazu, podciągnijcie się, skupcie myśli,
    i piszcie bez sprzeczności.

  • 8. Data: 2019-10-12 21:16:16
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-12 o 13:12, A. Filip pisze:

    budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytuc
    yjna

    5861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegr
> [...]

    No dla ciebie na pewno, miłośniku patriotycznej hailującej młodzieży.
    Co to k.... jest "sądzić innych po sobie"?! Kibolska nowomowa, czy tylko
    dowód twojego zidiocenia i nieznajomości języka polskiego?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2019-10-16 09:41:47
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 20:29, Sonn pisze:

> [...]
    al-w-sadzie.html

    > Dla uzupełnienia zrób jeszcze rzymski salut "sieg hail" zamawiając 5 piw

    "Kup sobie blaszkę i jebnij się w czaszkę".

    --
    Pzdr.
    Marek